Blog

Inspiracje. Wiedza. Biznes.

Strona główna » BlogPage 13

Docieraj do większej grupy odbiorców dzięki RWD

Liczba użytkowników urządzeń mobilnych jest duża i wciąż rośnie. Możesz dotrzeć do nich ze swoją ofertą, dzięki Responsive Web Design. Zamawiasz jedną stronę internetową, która dopasowuje się do różnej wielkości ekranów np. smartfonów czy tabletów.

Czytaj więcej

Dzień Darmowej Dostawy 2014

Czas przedświąteczny to gorący okres, w którym zarówno sprzedawcy, jak i klienci poszukują okazji dla siebie. Jedni chcą większego zysku, a drudzy trochę oszczędności. Dzień Darmowej Dostawy to przedświąteczne spełnienie oczekiwań obu stron.

Czytaj więcej

Open Source vs autorskie systemy

Agencje wybierają różne metody tworzenia stron i zazwyczaj każdy wychwala swoje. Wiele z nich nie wyjaśnia nawet dlaczego uważają, że akurat ich rozwiązanie jest lepsze. Przedstawiamy który i dlaczego wybraliśmy dla naszych klientów.

Czytaj więcej

Relacja z VII Targów eHandlu i Siemens Oktoberfest

Targi eHandlu to świetna okazja do przedstawienia swojej firmy, poznania ofert dla e-commerce oraz nawiązania biznesowych znajomości. Odwiedziliśmy je jako zwiedzający, aby zdać Wam relację i zachęcić Was do udziału w kolejnych spotkaniach.

Czytaj więcej

Facebook Ads

Promocja na Facebooku to bardzo ważny segment nowego marketingu. Tam ludzie sprawdzają wizerunek i aktywność firmy oraz jej zaangażowanie w kontakt z klientami. Warto więc zainwestować w zwiększenie popularności profilu przez reklamy Facebook.

Czytaj więcej

Remarketing, czyli reklama śledząca

Niektórym osobom zdarza się przełożyć coś na jutro i następnego dnia o tym zapomnieć. Właściciele firm powinni znać sposób, aby takim prawie zdecydowanym klientom przypomnieć o swojej ofercie. Do tego właśnie służy remerketing.

Czytaj więcej

CMS vs Wizytówka Internetowa

Kiedy zamawiasz w agencji interaktywnej stronę  dla swojej firmy, możesz usłyszeć pytanie: CMS czy wizytówka? Każde z tych rozwiązań ma swoje plusy i minusy, ale które z nich będzie lepsze dla Twojej witryny?

Czytaj więcej

Dlaczego Content został Królem?

Na wielu stronach, można przeczytać „Content is the King”. Czym jest Content i dlaczego został królem? To treść dobrej jakości, którą zainteresują się odbiorcy. Okrzyknięto go królem, bo jest obecnie najskuteczniejszą formą marketingu.

Czytaj więcej

Plusy i minusy prowadzenia sklepu na abonament

Jeśli czytasz ten artykuł, prawdopodobnie podjąłeś już decyzję o założeniu własnego sklepu Internetowego i jak każdy początkujący w branży, przeprowadzasz „research” w sieci. Jedną z możliwych opcji jest sklep WWW, oparty na abonamencie.

Czytaj więcej

Testy A/B, czyli co wolą użytkownicy

Skuteczne działania marketingowe często opierają się na znajomości preferencji konsumenta. Marketingowcy próbują sprawdzić, jakie treści czy grafiki są lepsze. Z pomocą przychodzą testy A/B, które porównują różne rozwiązania i pozwalają ocenić ich skuteczność.

Czytaj więcej
Jak skutecznie wypromowaćswoją firmę w internecie?

Jak skutecznie wypromować
swoją firmę w internecie?

Zapisz się na nasz newsletter, aby dostawać co miesiąc

odpowiedzi na to i inne pytania z dziedziny e-marketingu.

Zostałeś pomyślnie zapisany! Sprawdź swojego maila, aby to potwierdzić.