Blog

Inspiracje. Wiedza. Biznes.

Strona główna » BlogPage 13

Czym jest ROI i jak mierzyć skuteczność działań marketingowych?

Wielu naszych klientów zleca nam prowadzenie działań lub wykonuje je samodzielnie, nie wiedząc jak sprawdzić ich skuteczność. Działania marketingowe bez analityki i mierzenia zysku są niewiele warte, postanowiliśmy Ci trochę o tym opowiedzieć.

Czytaj więcej

Instagram – nowe możliwości reklam

O tym, że na Instagramie pojawi się możliwość reklamowania, huczało w sieci od dłuższego czasu. I stało się. Z końcem września, wśród setek tysięcy zdjęć zaczęły pojawiać się te z niewielkim napisem: sponsorowane.

Czytaj więcej

15 narzędzi od Google, które mogą Ci się przydać

Gigant z Mountain View, jak często nazywamy Google, ma na swoim koncie wiele aplikacji, rozszerzeń i programów pomagających w pracy, promowaniu swojego biznesu a także kilka dla rozrywki. Które narzędzia od Google znasz?

Czytaj więcej

Podstrona „O nas”, czyli jak dobrze się przedstawiać.

Jednym z bardzo ważnych miejsc na Twojej stronie jest podstrona „o nas”. To właśnie na niej musisz przekonać potencjalnego klienta, że jesteś dla niego najlepszym wyborem. Przedstaw swoją firmę z najlepszej strony. Na każdej

Czytaj więcej

Jak to jest z tym rokiem mobile?

Od kilku lat specjaliści od marketingu i świat mediów zapowiadają „rok mobile”.  Waga telefonów i innych urządzeń mobilnych w życiu naszych potencjalnych klientów wciąż wzrasta. Czy możemy jednak mówić o nadejściu jego roku?

Czytaj więcej

Jak zdobywać adresy pod mailing?

Skąd brać wartościowe i konwertujące adresy do bazy mailingowej czy newslettera? Najlepiej, aby były to osoby, które dobrowolnie i chętnie zapiszą się do Twojej bazy. Jak więc zachęcić potencjalnych klientów do zapisu do

Czytaj więcej

Reklama telewizyjna vs reklama YouTube

Reklamy audiowizualne są łatwe w odbiorze, zapamiętywane i przyciągające uwagę. Reklamodawcy wydają majątki, aby emitować je w telewizji, Internecie czy w kinie. Gdzie lepiej się obecnie reklamować? Reklama telewizja czy reklama YouTube? Wideo

Czytaj więcej

Jak wybrać gadżety reklamowe i upominki?

Każdy lubi dostawać prezenty, nawet te najmniejsze. Jeśli chcesz, aby Twój klient poczuł się wyjątkowo i zapamiętał Twoją markę, możesz przygotować dla niego jakiś użyteczny gadżet lub upominek. Mamy dla Ciebie kilka inspiracji.

Czytaj więcej

Facebook prawdę Ci powie, czyli co powiedzą Ci statystyki.

Statystyki to podstawa w marketingu. Każdy marketer powinien opierać się na danych i kontrolować swoje działania w sieci. Na szczęście wiele narzędzi do marketingu udostępnia takie dane. Musimy jednak nauczyć się je odczytywać. 

Czytaj więcej

Jak prowadzić legalny e-mail marketing?

Polskie prawo chroni użytkowników poczt elektronicznych, przed otrzymywaniem niechcianych maili ofertowych. Zanim więc zaczniesz wysyłać mailing, lepiej zapoznaj się z przepisami prawnymi i Twoimi obowiązkami. Trzeba pamiętać o przynajmniej czterech podstawowych aspektach prawnych.

Czytaj więcej