Blog

Inspiracje. Wiedza. Biznes.

Strona główna » BlogPage 14

Czym różni się AdSense od AdWords?

Google prowadzi dwie usługi o podobnych nazwach, które, mimo jednego wspólnego systemu, służą różnym celom. Niektórzy nie znają tej różnicy, a inni nawet nie wiedzą o istnieniu AdSense. Możecie poznać go w tym wpisie.

Czytaj więcej

Własny pracownik vs outsourcing działu

Do prowadzenia i rozwoju firmy potrzebnych jest wiele wyspecjalizowanych osób. Aby wygrać z konkurencją i nie poddać się biurokracji, musisz mieć dobrych specjalistów. Na niektóre z działów istnieją dwa rozwiązania: własny pracownik lub outsourcing działu.

Czytaj więcej

Bugi i nieczysty kod – czyli, co złego może dziać się z kodem strony

Samo poprawne działanie strony, nie oznacza jeszcze, że kod napisany jest porządnie. Programiści mają często własne metody jego tworzenia i opisywania. Jaki kod możemy nazwać „czystym” i na co może wpłynąć jego niestaranne tworzenie? Słyszałeś

Czytaj więcej

AdWords – ile możliwości kryje się w tym narzędziu?

AdWords to coś więcej, niż to, o czym myślisz po usłyszeniu tego słowa. To także grafika w sieci reklamowej, czy reklamy video, na które trafiasz na You Tubie. Zobacz ile AdWords daje możliwości.

Czytaj więcej

Dropshipping – czy warto w niego inwestować?

Zastanawialiście się kiedyś, jak wiele przeszkód pojawia się przed początkującym właścicielem sklepu internetowego? Od pomysłu do pierwszych realizacji czeka Cię prawdziwy bieg przez płotki. Nie jest lekko, jednak z pomocą przychodzi model dropshipping.  Kilka

Czytaj więcej

Landing Page vs tradycyjna strona firmowa. Gdzie kierować klientów z AdWordsa?

Jednym z często zaniedbywanych elementów podczas kampanii AdWords, jest nieodpowiednie kierowanie klientów, którzy w nią klikają. Odpowiadamy więc na pytanie: Czy lepiej kierować użytkowników z reklam na landing page, czy zwykłą stronę i dlaczego?

Czytaj więcej

E-merchandising. Zwiększ sprzedaż w e-sklepie – cz. 3

Jak zwiększyć wartość koszyka i  sprawić by klient powrócił do sklepu internetowego? Sposobów jest wiele. Dziś przedstawiamy 3 sposoby: up-selling, cross-selling oraz programy lojalnościowe, które w kanale fizycznym są z powodzeniem wykorzystywane od dawna.

Czytaj więcej

Realizacje i certyfikaty na stronie firmowej

Jak pokazać potencjalnym klientom, że to, co Ty piszesz o swojej firmie na stronie internetowej jest prawdą? Najlepszym sposobem jest umieszczenie referencji od poprzednich klientów i certyfikatów od ważniejszych instytucji, które sprawdziły jakość Twoich usług. 

Czytaj więcej

Grywalizacja vs edukowanie klienta

Podczas tworzenia ogólnego planu marketingowego dla firmy często musisz wybrać rodzaj prowadzonych działań. Bardzo popularne i skuteczne są działania oparte na grywalizacji oraz edukacji klientów. Czy któryś jest lepszy od drugiego i jak wybrać?

Czytaj więcej