Blog

Inspiracje. Wiedza. Biznes.

Strona główna » BlogPage 15

AdWords vs SEO

AdWords i SEO często uważane są za swoje przeciwieństwa lub mylone ze sobą. Faktem jest, że niektórzy przypisują skuteczność tylko jednej z tych metod, lekcoważąc drugą. Postanowiliśmy ocenić czy któreś rozwiązanie jest lepsze.

Czytaj więcej

Z ABI prościej, czyli nowa ochrona danych osobowych.

W styczniu 2015 roku, weszła w życie nowelizacja ustawy o ochronie danych osobowych. Zmiana pozwala na powołanie i zgłoszenie ABI, odpowiedzialnego za ochronę danych osobowych, dzięki czemu nie trzeba już rejestrować ich w GIODO.

Czytaj więcej

E-merchandising. Zwiększ sprzedaż w e-sklepie

Podczas zakupów w sieci, tak jak w sklepie stacjonarnym, kupujący mają określone zachowania. Wiedzę o tych zachowaniach stosuje się w e-merchandisingu, który polega na dodaniu do sklepu internetowych elementów korzystnie wpływających na decyzje zakupowe.

Czytaj więcej

Własne zdjęcia vs banki zdjęć

Na stronie internetowej, sklepie, materiałach czy blogu firmowym, prawie zawsze potrzebne są zdjęcia. Można je zdobyć w popularnych bankach zdjęć lub zamawiając własnego fotografa. Które rozwiązanie i w jakich sytuacjach okaże się najlepsze?

Czytaj więcej

Użyteczność oczami konsumenta

Ostatnio jako potencjalny klient e-sklepów, przemierzyłam otchłanie internetu, natrafiając na lepsze i gorsze sklepy. Moje odczucia potwierdziły wnioski wyciągane z badań użyteczności: stare i niedostosowane do klientów witryny nie przyniosą firmie oczekiwanych zysków.

Czytaj więcej

Jak kontrolować zleconą kampanię AdWords?

Zlecasz specjalistom w agencji prowadzenie kampanii AdWords, ale nadal chcesz mieć nad nią kontrolę? To nic złego. Musisz to jednak robić umiejętnie, żeby przez niewiedzę nie obniżać wyników, które wypracował specjalista od AdWordsa. Uczestnicząc

Czytaj więcej

10 elementów, które warto mieć na stronie www

Użyteczność stron internetowych rozpracowywana była (i jest) przez wiele badań i wielu specjalistów. Wyniki tych badań pozwoliły ustalić elementy strony, które ułatwiają użytkownikom korzystanie z oferty i sprawiają, że strona staje się skuteczniejsza.

Czytaj więcej

AdWords vs Facebook Ads

Najlepiej byłoby nigdy nie wybierać między reklamą AdWords a Facebook. A co jeśli ograniczony budżet zmusza Cię do skupienia się tylko na jednej? Czym sugerować się podejmując decyzje i jakie cechy brać pod

Czytaj więcej

Jak pisać treść na stronę ofertową?

Na skuteczność strony wpływa wiele elementów a każdy z nich jest równie ważny. Jednym z tych elementów jest tekst, którego stworzenie zlecasz copywriterowi lub próbujesz tworzyć samodzielnie. Jak go napisać aby strona była skuteczna?

Czytaj więcej