Co zrobić aby użytkownicy zainteresowali się Twoimi postami?

Wiele firm działając na Facebooku, zastanawia się co zrobić, aby więcej osób zainteresowało się ich postami. Dziś poznasz kilka wskazówek, które pomogą rozwiązać ten problem.

Przeciętny odbiorca potrzebują dosłownie sekundy, aby ocenić czy dany content jest interesujący. Jak wykorzystać ten ułamek czasu, aby skupić uwagę użytkowników na swoich treściach?

Co zrobić, aby użytkownicy zainteresowali się Twoimi postami?

Udostępniaj mieszankę grafik, zdjęć, filmików oraz linków

Niech twój profil żyje! Odbiorcy nie lubią nudy, dlatego nie ograniczaj się tylko do jednego rodzaju treści na swoim wall‚u. Każdy lubi co innego, dlatego dodając różnorodne posty, zwiększasz prawdopodobieństwo, że więcej osób z zewnątrz znajdzie na Twoim profilu coś dla siebie.

Korzystaj z Facebook Live 

Relacje na żywo cieszą się sporą popularnością. Często są ciekawsze niż zwykły link czy grafika. Dodatkowo sprawnie przyciągają uwagę i działają jak magnes na Like‚i. Skorzystaj z możliwości Facebook Live a Twój content będzie prawdopodobnie wielokrotnie udostępniany i przesyłany w gronie Twoich odbiorców!

Instant Articles rządzą!

Artykuły ekspresowe ładują się na Facebooku w sekundę. Te wymagające przekierowania na osobną stronę, około 6-10 sekund. Wyniki mówią same za siebie – Udostępniając treść, skorzystaj z opcji Instant Articles. Im szybszy transfer, tym większe prawdopodobieństwo, że użytkownicy sprawdzą Twój post. Linki oznaczone błyskawicą prowokują również do like’ów i share’ów

Sprawdź o której godzinie Twoi odbiorcy są najbardziej aktywni

Statystycznie najwięcej użytkowników przegląda Facebooka o poranku (7 – 9) oraz w godzinach wieczornych (18-21). Udostępniając swoje treści, możesz kierować się tym przedziałem czasowym, ale zachęcamy do eksperymentów, sprawdzając różne godziny. Dzięki temu dowiesz się, w jakich porach jest największa aktywność Twoich odbiorców oraz czy większy feedback masz rano, czy wieczorem.

Odświeżaj swoje najlepsze treści

Na pewno zdarzyło Ci się udostępnić content, który cieszył się sporą popularnością wśród Twoich odbiorców. Nie zapominaj o nim! Wykorzystaj go jeszcze raz w przyszłości…tylko w trochę zmodyfikowanej formie. Załóżmy, że napisałeś wpis na bloga, który okazał się strzałem w dziesiątkę. Od tamtego czasu często był likeowany oraz udostępniany. To oznacza, że za jakiś czas znowu będziesz mógł go wykorzystać, ale tym razem w formie np. krótkiego filmiku. Dzięki temu istnieje spore prawdopodobieństwo, że Twoja zmodyfikowana treść ponownie chwyci! Pamiętaj, że nie ma nic złego w odświeżeniu starszych postów!

Prostota ponad wszystko

Nikt nie lubi czytać długich opisów. Posty powinny być krótkie, konkretne i proste. Wpisy mają zachęcać, a nie przynudzać już na starcie. Nie obiecuj również „gwiazdek z nieba”. Zachęcając użytkowników do kliknięcia w Twój link, musisz dać im naprawdę solidny materiał. Nikt nie lubi tracić czasu, na otwieranie mało ciekawego linku.

Wykorzystaj popularność znanych osób

Jeżeli to możliwe, skorzystaj z pomocy osób znanych w e-świecie. Mowa np. o youtuberach czy blogerach, którzy cieszą się popularnością. Ich obecność wpływa na odbiór informacji dlatego, jeżeli masz okazję, aby Twoja treść znalazła się na kanale znanej persony – wykorzystaj ją! Możesz również skorzystać z takiej opcji odpłatnie.

Podsumowując

Jak widzisz, istnieje kilka prostych sposobów, które pomogą Twoim treściom zdobyć popularność. Oczywiście możesz także skorzystać z naszej pomocy! Sprawnie wypromujemy Twój content powiększając przy tym bazę Twoich odbiorców. Już dziś sprawdź naszą ofertę!

Poleć znajomymEmail this to someoneShare on Facebook1Tweet about this on TwitterShare on Google+0Share on LinkedIn0Pin on Pinterest0Print this page

Nasze wpisy prosto na Twoją skrzynkę

Raz w miesiącu prześlemy Ci dawkę wiedzy oraz garść inspiracji dla poprawienia skuteczności Twojej firmy w internecie.

Zostałeś pomyślnie zapisany! Sprawdź swojego maila, aby to potwierdzić.

Tags: