E-marketing

Bądź w top 10 w swojej branży!

Strona główna » E-marketing

Masz stronę internetową? Czas ją wypromować i zarabiać więcej.

  Sprowadzimy więcej nowych klientów na Twoją stronę.

  Zwiększymy zaufanie konsumentów do Twojej firmy.

W Internecie jest około pół miliarda stron internetowych, w tym 2,5 miliona polskich.

Przy tak ogromnej ilości konkurencji, samo posiadanie witryny internetowej nie determinuje jeszcze sukcesu strony czy sklepu internetowego. Bardzo ważne jest, by potencjalny klient znalazł Twoją firmę w sieci i wszedł właśnie na Twoją stronę, a nie rywali. Użytkownicy bliscy zakupu wyszukują produkty i usługi za pomocą wyszukiwarki, a Ci, którzy nie odczuwają jeszcze potrzeby zakupu, budują ją na podstawie reklam widzianych podczas serfowania w Internecie. Dlatego musisz wyjść  klientowi na przeciw, a co najważniejsze, musisz zrobić to szybciej i lepiej niż Twoja konkurencja.

Co zrobić by zwiększyć sprzedaż dzięki stronie internetowej?

Mamy na to parę sprawdzonych sposobów:

Kampania Google AdWords.

Za pomocą kampanii AdWords można prowadzić bardzo szerokie działania zarówno w sieci wyszukiwania, jak i sieci reklamowej. Linki sponsorowane to reklamy, które pojawiają się w wynikach wyszukiwania zgodnie ze zdefiniowanymi słowami kluczowymi. W formie kilku wersowej reklamy tekstowej widoczne są na samej górze listy lub z boku po prawej stronie.

Reklamy AdWords można umieścić również w sieci kontekstowej, wówczas reklama tekstowa lub w graficzna (baner) będzie pojawiać się na stronach, blogach, serwisach i portalach internetowych dokładnie wybranych przez nas lub takich, których tematyka jest powiązana z działalnością Twojej firmy.

Zalety kampanii linków sponsorowanych:

  • dzięki frazom kluczowym, linki będą wyświetlane osobom potencjalnie zainteresowanym produktami lub usługami Twojej firmy,
  • badania eyetrackingowe wykazały, że użytkownicy w głównym stopniu skupiają się na 3 pierwszych pozycjach w wynikach wyszukiwania – czyli reklamach AdWords,
  • reklama rozliczana jest jedynie na podstawie kliknięć – płacisz tyle, ilu potencjalnych klientów kliknie w link i przejdzie na Twoją stronę,
  • dzięki odpowiedniemu kierowaniu reklamy na inne portale, trafiasz tylko do osób zainteresowanych tematyką powiązaną z Twoją firma,
  • sam ustalasz budżet kampanii, czyli ile chcesz wydawać w ciągu dnia, a system nie przekroczy tej kwoty – wyłączy reklamy, kiedy budżet zostanie wykorzystany,
  • możliwość zastosowania tzw. stron docelowych (landing page) w kampanii, dostosowanych do konkretnej treści reklamy, co może zwiększyć poziom konwersji,
  • kontrola kampanii dzięki statystykom i wykresom tworzonym w panelu Google AdWords.

Możliwości pozostałych reklam AdWords:

Za pomocą AdWordsa możesz reklamować się w sieci liczącej ponad milion partnerów (stron, aplikacji i filmów). Dzięki reklamom AdWords możesz ściśle dobierać swoich odbiorców poprzez kierowanie na płeć, zamieszkanie, wykształcenie, zainteresowanie i wiele innych aspektów. Także sposoby reklamowania, które umożliwia Google pozwalają na dużą dozę kreatywności. Poza reklamą tekstową, możemy pokazać Twoim klientom grafiki i banery z Twoją ofertą w różnych wymiarach, oraz spoty wideo emitowane przed, po, lub w trakcie filmów na YouTubie. Dzięki reklamie AdWords możemy także dotrzeć ze specjalnym przekazem do klientów, którzy byli już na Twojej stronie, ale nie dokonali konwersji, a także przypomnieć po kilku miesiącach o ofercie tym, którzy dokonali konwersji (remarketing).

Nasza oferta

  • opracowanie planu kampanii i stworzenie struktury konta
  • prowadzenie kampanii linków sponsorowanych w sieci wyszukiwania
  • prowadzenie kampanii graficznej lub tekstowej w sieci reklamowej
  • prowadzenie kampanii remarketingowej- marketing kierowany do osób, które odwiedziły już witrynę.
  • prowadzenie kampani wideo TruView (reklama YouTube)

Zgłoś się do nas, a stworzymy dla Ciebie efektywną kampanię AdWords.

Skuteczne prowadzenie kampanii AdWords

Darmowy audyt potrzeb Twojej firmy. Zaproponujemy skuteczne rozwiązania do promocji Twojej firmy w internecie.

Za pomocą Social Mediów, dzięki interakcji i natychmiastowych reakcji przy nieporozumieniach, sprawisz, że użytkownicy, będą Ci ufać i mówić o Tobie w pozytywny sposób.

Social marketing

Popularność serwisów społecznościowych sprawiła, że stały się one doskonałym narzędziem marketingowym oraz świetnymi platformami do interakcji z potencjalnymi klientami. Zwykła reklama mówi wprost do klienta, uderza go mnóstwem informacji, nie pozostawiając miejsca na pytania. Social media zaś są miejscem dialogu. Zarówno, kiedy klienci są zadowoleni z Twojego produktu, jak i wtedy, gdy pojawiają się pytania i wątpliwości.

Zadaniem profili w social mediach jest stworzenie Twojemu klientowi miejsca, gdzie będzie czuł się komfortowo, uzyska informację o Twoim produkcie i odpowiedź na ewentualne problemy. Dzięki umiejętnemu wykorzystywaniu fanpage’ów firmowych na różnych portalach społecznościowych, można skupić klientów lojalnych marce oraz zainteresowanych swoistym współtworzeniem wizerunku firmy. Do niedawna jeszcze w reklamie panowało przeświadczenie: nieważne co mówią, ważne by mówili. My sprawiamy nie tylko, że mówią, ale przede wszystkim mówią dobrze.

facebook
Korzyści marketingu w portalach społecznościowych:

  • znaczne ułatwienie kontaktu z klientem, monitoring odpowiedzi 24h/dobę,
  • tzw. marketing wirusowy, czyli poczta pantoflowa w Internecie, gdzie dzięki jednej przekazanej informacji można dotrzeć nawet do kilku tysięcy osób
  • generowanie ruchu na stronie lub w sklepie internetowym z portali społecznościowych,
  • Facebook ma 1,2 mld użytkowników, wśród których z pewnością znajdują się osoby z grupy docelowej Twojej firmy,
  • lokowanie profili na najbardziej dopasowanych tematycznie portalach m.in. LinkedIn, Pinterest, Instagram, Facebook, Twitter itp.
  • umiejętne dobieranie umieszczanych treści może wzmocnić lub wykreować pozytywny wizerunek firmy
  • Real-Time Marketing, czyli szybkie i trafne generowanie postów i umieszczanie informacji o nowościach, promocjach, konkursach i innych akcjach,
  • szybkie docieranie do potencjalnych klientów,
  • możliwość połączenia fanpage’a z platformą sprzedażową na Facebooku

Nasza oferta:

  • publikowanie wizerunkowych i/lub ofertowych postów, na fanpagach firmowych Facebook,
  • tworzenie grafik, banerów potrzebnych do komunikacji w portalach społecznościowych,
  • planowanie i prowadzenie płatnych kampanii Facebook Ads (również za pomocą Power Editora)
  • planowanie i przeprowadzanie konkursów,
  • monitoring odpowiedzi i bieżąca komunikacja z fanami,
  • zarządzanie kryzysami wizerunkowymi w SM,
  • tworzenie profesjonalnych wizytówek w portalach HRowych: LinkedIn itp,
  • przeprowadzanie kampanii produktowych na Instagramie,
  • profesjonalne sesje fotograficzne przygotowujące materiał do umieszczenia na Instagramie. Zawsze uniwersalny, zawsze na czasie,
  • tworzenie wizytówek oraz dodawanie treści tematycznych na platformie Pinterest.

Social media marketing

Reklama na facebooku oraz skuteczne prowadzenie profilów marek na portalach społecznościowych. Darmowa wycena Twoich potrzeb!

W wyszukiwarkach klienci poszukują odpowiedzi na swoje pytania i potrzeby. Bądź jednym z pierwszych wyników  i pokaż, że masz dla nich idealne rozwiązanie.

Pozycjonowanie

Pokazuj się w top 10 przy zapytaniach z Twojej branży. Dzięki odpowiednim frazom kluczowym zgodnym z profilem Twojej firmy, strona lub sklep może znaleźć się na pierwszych pozycjach wyników wyszukiwania Google. Im wyżej będzie Twoja strona, tym więcej potencjalnych klientów, na nią wejdzie, co natomiast zaowocuje zyskami dla Twojego przedsięwzięcia.

Nasza oferta

  • darmowy audyt obecnego stanu witryny internetowej,
  • opracowanie kompleksowej strategii promocji,
  • bezpłatna pomoc w zdefiniowaniu optymalnych słów kluczowych,
  • optymalizacja kodu strony,
  • dostęp do panelu, w którym na bieżąco można śledzić pozycje pozycjonowanych fraz
  • elastyczny model rozliczenia.

Słowo pisane kreuje odczucia i opinie często decydując o sukcesie projektu.

Copywriting

Dowolne rzeczy i zjawiska można za pomocą narzędzi językowych przedstawić w tak wszechstronny sposób, że osiąga się każdorazowo inne wyniki. Powstaje zatem pytanie, jak pisać, by osiągnąć jak najlepsze rezultaty?

Nasz copywriter zna odpowiedź na to pytanie i stworzy dla Ciebie atrakcyjne i skuteczne treści. Na podstawie badania konkurencji, potrzeb i zachowań Twojej grupy docelowe, oraz Twoich informacji o branży, napisze dokładnie to, co użytkownicy muszą przeczytać, aby zdecydować się na zakup.

Nasza oferta:

  • pisanie artykułów tematycznych oraz bloga
  • przygotowanie kompletnej treści do strony internetowej
  • opracowanie opisów produktów
  • hasła i teksty na materiałach reklamowych (banery, plakaty, ulotki, itp.),
  • tworzenie haseł reklamowych
  • sprawdzanie tekstów: udzielanie wskazówek do poprawy lub korekta tekstów.

Zadbamy o to, by jak najskuteczniej przyciągnąć uwagę Twoich potencjalnych klientów i sprawimy, by w gąszczu ofert wybrali właśnie Ciebie!

Trochę danych na podstawie badań renomowanych instytutów*:

Google

około 95% użytkowników Internetu w Polsce, ma ustawioną wyszukiwarkę Google jako stronę domową

Funkcjonalność

80% użytkowników uważa, że wyniki wyszukiwania są dla nich przydatne

Zaufanie

92% użytkowników ufa wyszukiwarkom internetowym

Wiarygodność

82% użytkowników sprawdza w Internecie głównie informacje o interesujących ich produktach i usługach

Top 10

40% użytkowników sprawdza strony internetowe jedynie z pierwszej strony wyników wyszukiwania

Eyetracking

badania eyetracking wykazały, że użytkownicy skupiają się głównie na 3 pierwszych wynikach wyszukiwania

Frazy kluczowe

około 55% wyszukiwanych w google fraz składa się z 3 lub większej ilości słów. Tak użytkownicy szybciej selekcjonują oferty

Liderzy

firmy, które znajdują się w pierwszych 3 miejscach wyników wyszukiwania są uznawane za liderów w swojej branży

* Bluerank, HitWise, Pew Research Center, Eyetools oraz GUS

Skontaktuj się z nami

Porozmawiamy o potrzebach Twojej firmy i przedstawimy nasze rozwiązania.

Lub zadzwoń: +48 889 108 724