TOP 10 – darmowe narzędzia dla e-biznesu cz.I

Początkujący przedsiębiorcy często utrudniają sobie pracę, nie wiedząc, że są sprawniejsze sposoby na realizację konkretnych zadań. Chyba nie trzeba przekonywać Cię do tego, że warto korzystać z rozwiązań, które mogą usprawnić Twoje działania, a tym samym zaoszczędzić Twój czas. Zapoznaj się z naszą listą topowych, a do tego darmowych narzędzi przydatnych w e-biznesie. Jeśli sam nie zajmujesz się organizacją pracy, marketingiem czy social mediami warto podsunąć dobre pomysły Twoim pracownikom. Oto TOP 10 – darmowe narzędzia dla e-biznesu cz.I!

darmowe narzędzia

Asana

Zaczynając od organizacji pracy w firmie, naprawdę świetnym narzędziem jest Asana. To aplikacja, która ułatwia planowanie zadań oraz śledzenie postępów. Wersja darmowa pozwala na współpracę w 15-osobowym zespole, tworząc wiele projektów i realizując zadania zgodnie z harmonogramem.

Google Calendar

Przy okazji Asany warto wspomnieć o łatwym, czasem lekceważonym narzędziu, jakim jest Google Calendar. Właściwie jest to świetny sposób na planowanie firmowych działań. Kalendarz od Google’a możemy współdzielić z całym zespołem, do tego jest nie tylko zintegrowany z Gmail, ale możemy go zsynchronizować z wcześniej wspomnianą Asaną.

darmowe narzędzia

Google Analytics

Jeśli chodzi o analizę strony www, nie bez powodu Google Analytics zdobyło taką sławę.

To narzędzie oferuje nam prawdziwą kopalnię wiedzy. Jak sama nazwa wskazuje, posłuży Ci do analityki i monitoringu Twojej strony. Za sprawą Google Analytics masz stały dostęp do ogromnej ilości istotnych danych. Znajdziesz tam wiele odpowiedzi, zanim jednak je uzyskasz, musisz postawić sobie konkretne pytanie – co dokładnie chcesz sprawdzić? W którym momencie Twoi klienci porzucają Twoją stronę? A może odbiorcy korzystają z Twojej strony tylko na desktopie?

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o możliwościach narzędzi Google – zajrzyj do naszego wpisu Narzędzia Google, które musisz znać.

Darmowe banki zdjęć

Nieodłącznym elementem e-biznesu są treści wizualne. Bez nich ciężko byłoby przykuć uwagę odbiorców i zainteresować ich na dłużej. Darmowe banki zdjęć, z licencją umożliwiającą komercyjny użytek, poszerzą horyzonty Twojego grafika, a także umożliwią udostępnianie świeżego contentu bez jego ingerencji. Oto kilka z nich:

Bitly

Na sam koniec wskazówka dla tych, którzy nieco zaspali i nie wiedzą, że długie linki nie wyglądają fajnie. Bitly to narzędzie do ich skracania.

Podsumowując

To dopiero początek! W następnym wpisie poznasz kolejne darmowe narzędzia oraz ich funkcjonalność. Bądź czujny!

 

Polecane wpisy