TOP 10 – darmowe narzędzia dla e-biznesu cz.I

Początkujący przedsiębiorcy często utrudniają sobie pracę, nie wiedząc, że są sprawniejsze sposoby na realizację konkretnych zadań. Chyba nie trzeba przekonywać Cię do tego, że warto korzystać z rozwiązań, które mogą usprawnić Twoje działania, a tym samym zaoszczędzić Twój czas. Zapoznaj się z naszą listą topowych, a do tego darmowych narzędzi przydatnych w e-biznesie. Jeśli sam nie zajmujesz się organizacją pracy, marketingiem czy social mediami warto podsunąć dobre pomysły Twoim pracownikom. Oto TOP 10 – darmowe narzędzia dla e-biznesu cz.I!

darmowe narzędzia

Asana

Zaczynając od organizacji pracy w firmie, naprawdę świetnym narzędziem jest Asana. To aplikacja, która ułatwia planowanie zadań oraz śledzenie postępów. Wersja darmowa pozwala na współpracę w 15-osobowym zespole, tworząc wiele projektów i realizując zadania zgodnie z harmonogramem.

Google Calendar

Przy okazji Asany warto wspomnieć o łatwym, czasem lekceważonym narzędziu, jakim jest Google Calendar. Właściwie jest to świetny sposób na planowanie firmowych działań. Kalendarz od Google’a możemy współdzielić z całym zespołem, do tego jest nie tylko zintegrowany z Gmail, ale możemy go zsynchronizować z wcześniej wspomnianą Asaną.

darmowe narzędzia

Google Analytics

Jeśli chodzi o analizę strony www, nie bez powodu Google Analytics zdobyło taką sławę.

To narzędzie oferuje nam prawdziwą kopalnię wiedzy. Jak sama nazwa wskazuje, posłuży Ci do analityki i monitoringu Twojej strony. Za sprawą Google Analytics masz stały dostęp do ogromnej ilości istotnych danych. Znajdziesz tam wiele odpowiedzi, zanim jednak je uzyskasz, musisz postawić sobie konkretne pytanie – co dokładnie chcesz sprawdzić? W którym momencie Twoi klienci porzucają Twoją stronę? A może odbiorcy korzystają z Twojej strony tylko na desktopie?

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o możliwościach narzędzi Google – zajrzyj do naszego wpisu Narzędzia Google, które musisz znać.

Darmowe banki zdjęć

Nieodłącznym elementem e-biznesu są treści wizualne. Bez nich ciężko byłoby przykuć uwagę odbiorców i zainteresować ich na dłużej. Darmowe banki zdjęć, z licencją umożliwiającą komercyjny użytek, poszerzą horyzonty Twojego grafika, a także umożliwią udostępnianie świeżego contentu bez jego ingerencji. Oto kilka z nich:

Bitly

Na sam koniec wskazówka dla tych, którzy nieco zaspali i nie wiedzą, że długie linki nie wyglądają fajnie. Bitly to narzędzie do ich skracania.

Podsumowując

To dopiero początek! W następnym wpisie poznasz kolejne darmowe narzędzia oraz ich funkcjonalność. Bądź czujny!

 

Poczekaj! Mamy dla Ciebie coś więcej

Dołącz do grona naszych subskrybentów, zdobywaj przydatną wiedzę i efektywnie rozwijaj swój biznes!

Zostałeś pomyślnie zapisany! Sprawdź swojego maila, aby to potwierdzić.

Cześć! Mamy coś dla Ciebie

Cześć! Mamy coś dla Ciebie

Zyskaj przydatne wskazówki oraz inspirujące treści. Zapisz się na nasz newsletter i efektywnie rozwijaj swój biznes!

Zostałeś pomyślnie zapisany! Sprawdź swojego maila, aby to potwierdzić.