Wiadomości jakie powinieneś wysyłać do swoich klientów cz.2

Witamy w drugiej części wpisu o e-mail marketingu. Dziś kolejna dawka wiadomości jakie powinieneś wysyłać do swoich klientów!

newsletter

W poprzednim tygodniu przedstawiliśmy Ci cztery rodzaje wiadomości, jakie powinny trafić do Twoich odbiorców. Dzisiaj poznasz dalszą część komunikatów, które pomogą Ci zachować dobrą relację z Twoimi klientami!

Przypomnij o sobie

Chcesz odzyskać klienta, który dawno nie odwiedzał Twojej strony? Napisz do niego! Komunikaty typu „Wszystko u Ciebie ok?” czy „Hej, dawno Cię u nas nie było!”, to miły gest, który klient na pewno doceni. Oczywiście powracający konsument rządny jest odświeżonej oferty, dlatego zadbaj o to, aby stale ciekawić nowościami swoich nowych, jaki starych odbiorców.

Zaskocz pamięcią swoich klientów!

Świetnym pomysłem będzie wysłanie maila z życzeniami do klienta, który właśnie obchodzi imieniny czy urodziny. Dzięki temu odbiorca będzie czuł się wyjątkowo, wiedząc, że Twoja marka o nim pamięta. W ramach drobnego upominku możesz przygotować zniżkę na wybrane produkty czy usługi, szczególnie dla tej osoby!

Coś dla nowych odbiorców

Klient zrobił zakupy w Twoim e-sklepie? Fantastycznie! Teraz czas zachęcić go do następnych zakupów! Napisz do niego wiadomość zaczynającą się od „Sprawdź naszą najnowszą kolekcję” albo „Czy to wszystko czego potrzebujesz?”. Aby zachęcić klienta do kolejnych zakupów, możesz przygotować dla niego niewielką zniżkę na kolejne zakupy.

Odezwij się w święta

Nie napisanie maila do twoich klientów w czasie świąt to ogromny błąd! Wielkanoc czy Walentynki to idealny czas na zaproponowanie klientom atrakcyjnej promocji, czy nowości z Twojego kolekcji. Najpierw złóż życzenia, po czym przejdź do oferty zaczynając od „A czy Ty znalazłeś już prezent?” albo „Jak idą poszukiwania prezentu?”

Gdy coś poszło nie tak

Na wypadek, gdyby coś podczas transakcji się nie powiodło albo gdyby system zawiódł, napisz do klienta! Zacznij od „Nic się nie stało” albo „Spróbuj jeszcze raz”. Najważniejsze, aby nie pozwolić mu uciec.

 

 

Poczekaj! Mamy dla Ciebie coś więcej

Dołącz do grona naszych subskrybentów, zdobywaj przydatną wiedzę i efektywnie rozwijaj swój biznes!

Zostałeś pomyślnie zapisany! Sprawdź swojego maila, aby to potwierdzić.

Kopalnia wiedzy za darmo

Kopalnia wiedzy za darmo

Dołącz do grona naszych subskrybentów i zdobywaj przydatną wiedzę, która doprowadzi Twój biznes do sukcesu.

Zostałeś pomyślnie zapisany! Sprawdź swojego maila, aby to potwierdzić.