PresKA

Sklep internetowy, strategia marketingowa, newsletter, bannery, ulotki

Strategia
marketingowa
Współpracę z marką rozpoczęliśmy od
stworzenia kompleksowej strategii
marketingowej. Szeroko zakrojona analiza
ukazała największe braki oraz źródła
największych zysków. To ukierunkowało
nasze dalsze działania.

Strategia obejmowała m.in. Strategie
sprzedażowe, Zagadnienia SEO i SEM,
Programy lojalnościowe, Wskazania
optymalizacji i wiele innych.
analityka
Przeanalizowaliśmy dotychczasową
działalność sklepu internetowego i na tej
podstawie określiliśmy najlepiej rokującą
grupę docelową oraz najkorzystniejsze
źródła pozyskiwania ruchu.

Analiza wykazała również zaniedbania
w budowaniu lojalności klientów. W dalszych
krokach postawiliśmy na rozwiązania
zachęcające klientów do ponownych
zakupów, co okazało się strzałem
w dziesiątkę.
działania optymalizacyjne
W pierwszej kolejności zajeliśmy się usunięciem wąskich gardeł z procesu zakupowego oraz podniesieniem zaufania do strony.
Drobne modyfikacje w layoucie sklepu oraz konfiguracji systemu pomogły znacznie zwiększyć sprzedaż.
Już po miesiącu zarejestrowaliśmy wzrost konwersji o 25%! A średniej wartości koszyka o ponad 60%.
banery na stronę
Dbaliśmy o utrzymanie spójności przekazu reklamowego dlatego zarówno grafiki w newsletterach, social mediach, jak i w sklepie
zawierały wspólny motyw.
pop-up
Każdym działaniom reklamowym towarzyszyła spójna identyfikacja wizualna. Nie tylko w przypadku newsletterów, czy banerów
na stronie, ale także przy mniej widocznych elementach takich jak POP-UP.
lookbook
Opracowaliśmy i wdrożyliśmy profesjonalny lookbook, który podkreśla
atrakcyjność kolekcji oraz świetnie się prezentuje. Zamieszczone zdjęcia
znakomicie się ze sobą komponują, a całość pasuje do ogólnej koncepcji
strony.
Zobacz cały Lookbook
kampanie newsletterowe
Analiza wykazała, że nie wykorzystywany jest potencjał zebranej bazy subskrybentów. Postawiliśmy więc na cykliczne kampanie
newsletterowe. Już w pierwszym miesiącu kampanii zarejestrowaliśmy wzrost sprzedaży o 81% gdzie same działania newsletterowe
wygenerowały ok. 32% przychodu!
facebook oraz instagram
Nasze grafiki pojawiały się często w social mediach. Przekaz zawsze był spójny - kiedy ruszyła kampania newsletterowa informacja
o tym pojawiała się również w social mediach.
ulotki
Wśród naszych projektów graficznych znalazła się także ulotka, którą klientki otrzymywały wraz z przesyłką zamówionego towaru.
Było to działanie, które miało skłonić do powracania do sklepu oraz kolejnych zakupów.
bony dla miss
Podczas naszej współpracy marka PresKA była partnerem wyborów Miss Polska. Naszym zadaniem było przygotowanie bonów, które
uczestniczki otrzymały w ramach upominków.
współpraca z blogerkami
- konsulting
Podczas współpracy z marką PresKA nasza agencja udzielała konsultacji
na temat współpracy z blogerkami i instagramerkami. Przygotowywaliśmy
odpowiednie zestawienia, a także opiniowaliśmy, które działania są korzystne,
a z jakich zrezygnować.
Mori Lee
Dreamland Story

Podoba Ci się to co widzisz?

Już dziś zamów swój sklep internetowy. Zapraszamy na darmową konsultację.