Identyfikacja wizualna

Design w służbie biznesu

Strona główna » Identyfikacja wizualna

Każdego dnia stykamy się z kilkunastoma tysiącami reklam i logo firm.* Wyróżnij się w morzu konkurencji.

*Dharma Singh Khalsa, Cameron Stauth, „Brain Longevity”; New York 1999.

lub dowiedz się więcej  

Wszyscy znamy powiedzenia „Nie oceniaj książki po okładce” albo „Nie szata zdobi człowieka”. Niestety przy obecnym natłoku bodźców, docierających do nas z każdej strony, to właśnie pierwsze wrażenie i emocje związane z danym obrazem decydują czy coś polubimy czy nie. Konsumenci nie są w stanie dogłębnie przeanalizować oferty wszystkich marek, przeczytać składu każdego produktu na półce czy sprawdzić wiarygodności każdej firmy z danej branży. Dlaczego? Ponieważ jest tego zbyt dużo. Niejednokrotnie opierają się na wrażeniu jakie firma sprawia, wchodząc na ich stronę internetową, czytając ulotkę czy widząc opakowanie produktu. Firmy „wyglądające” nowocześnie i wyjątkowo, są oceniane jako bardziej profesjonalne zarówno przez klientów indywidualnych, jak i biznesowych.

Fachowo zaprojektowana identyfikacja wizualna firmy i konsekwencja w jej utrzymywaniu to podstawa sukcesu.

Logo

Profesjonalny znak dla Twojej marki.

Zyskaj, dzięki nam niepowtarzalne logo, zaprojektowane w oparciu o charakter firmy i specyfikę branży, a przy tym przystosowane do preferencji grupy odbiorców docelowych Twojej oferty. Dzięki nam Twoje logo będzie rozpoznawalne i niezapomniane.

Podstawowe pakiety:

  • “Małe” logo – proste logo oparte na nazwie napisanej estetyczną, dobraną do firmy czcionką –  2 propozycje znaku
  • Logo –  dokładniejszy i bardziej złożony projekt logo – 3 propozycje znaku
  • Projekt logo z podstawową identyfikacją wizualną (wizytówka, papier firmowy, koperta, teczka) – 3 propozycje znaku
  • Projekt logo z księgą znaku – 3 propozycje znaku wraz z dokumentem opisującym zastosowanie logo w materiałach promocyjnych
  • Projekt logo z księgą znaku i podstawowymi materiałami identyfikacji wizualnej (wizytówka, papier firmowy, koperta, teczka) –3 propozycje znaku

Proces tworzenia Logo

Logo, tak samo jak inne nasze projekty, tworzymy na podstawie informacji o Twojej firmie, Twoich oczekiwań i Twojej grupie docelowej. W projekty wkładamy maksimum zaangażowania przechodząc przez wiele etapów aż do otrzymania pożądanego efektu.

1. Wywiad i rozpoznanie

Zawsze zaczynamy od obszernego wywiadu. Musimy wiedzieć, czym zajmuje się Twoja firma – co i komu oferuje, jaka jest historia…itp. Zapytamy Cię również, czy masz już jakieś wyobrażenie o firmowym logo, bo Twoje zdanie jest dla nas bardzo ważne.

2. Grupa docelowa

Następnie szeroko analizujemy zagadnienie – badamy branżę i konkurencję oraz tworzymy psychologiczną sylwetkę potencjalnego odbiorcy firmy/marki, aby logo szybko i trwale zapisało się w jego pamięci.

3. Wstępne szkice i koncepcje

Z taką wiedzą zabieramy się za pierwsze szkice. Początkowo za narzędzia pracy służą nam ołówki, długopisy i każda możliwa powierzchnia do rysowania ;)

4. Projektowanie znaku

Po niezliczonej ilości szkiców wybieramy trzy różne od siebie pomysły i wykonujemy wstępnie opracowane loga w programach graficznych.

5. Rozwinięcie i wizualizacje

Z tych trzech wariantów Ty wybierzesz, który jest najbardziej zbliżony do „ideału”, a my następnie szlifujemy go aż do otrzymania zadowalającej wersji. Na tym etapie tworzymy wizualizacje logo na różnych płaszczyznach, dzięki czemu dowiesz się jak będzie wyglądało ono na realnych przedmiotach, a nie tylko na ekranie monitora.

6. Akceptacja i księga znaku

Po zaakceptowaniu wersji ostatecznej tworzymy Księgę Znaku, czyli obszerne opracowanie logo i zasad korzystania z niego. Księga obejmuje takie zagadnienia jak: znaczenie logo, kolorystyka, wersje logo, pole ochronne logo itp., które pomogą w trzymaniu spójnej identyfikacji wizualnej firmy i ułatwi pracę nad wszelkimi materiałami firmowymi i promocyjnymi.

7. Finalny produkt

Na koniec otrzymasz logo w kilku formatach plików, by móc z niego w łatwy sposób korzystać oraz Księgę Znaku w formacie PDF i formie egzemplarza drukowanego.

Materiały identyfikacyjne, reklamowe i promocyjne.

Zaprojektujemy dla Twojej firmy niezbędne materiały identyfikacyjne i promocyjne.

Materiały identyfikacyjne muszą być spójne z charakterem, kolorystyką i wyglądem logo. Im profesjonalniej będą wykonane, tym lepiej zaprezentujesz swoją firmę klientom. Projektujemy wizytówki, teczki, papier firmowy, koperty, płyty, metki i inne materiały tak, by na pierwszy rzut oka widać było, że dokumenty pochodzą z profesjonalnej, dbającej o wizerunek firmy.

Twoje materiały reklamowe i promocyjne wykonane w naszej firmie będą skutecznym narzędziem do pozyskiwania nowych klientów. Możesz zamówić u nas praktycznie wszystkie materiały dla firmy: ulotki,  katalogi, banery reklamowe, kubki, projekt oklejenia samochodu i wiele innych.
Jeśli potrzebujesz materiałów niestandardowych, których nie opisaliśmy w ofercie, napisz do nas. Na pewno znajdziemy odpowiednie rozwiązanie.

Skontaktuj się, aby otrzymać darmową wycenę.

Lub zadzwoń: +48 889 108 724

W godź: 8-16 możesz także skontaktować się z nami za pomocą Chatu On-line, gdzie otrzymasz natychmiastową odpowiedź.