Bądź w top 10 w swojej branży!
Przy tak ogromnej ilości konkurencji, samo posiadanie witryny internetowej nie determinuje jeszcze sukcesu strony czy sklepu internetowego. Bardzo ważne jest, by potencjalny klient znalazł Twoją firmę w sieci i wszedł właśnie na Twoją stronę, a nie rywali. Użytkownicy bliscy zakupu wyszukują produkty i usługi za pomocą wyszukiwarki, a Ci, którzy nie odczuwają jeszcze potrzeby zakupu, budują ją na podstawie reklam widzianych podczas serfowania w Internecie. Dlatego musisz wyjść klientowi na przeciw, a co najważniejsze, musisz zrobić to szybciej i lepiej niż Twoja konkurencja.
Twoje reklamy i ogłoszenia powinny być oryginalne i wyróżniające się w tłumie, a plan prowadzenia marketingu spójny i profesjonalny. Możesz powierzyć nam prace nad wizerunkiem i popularnością Twojej firmy.
Zlecając nam działania marketingowe, szybciej osiągniesz założone cele sprzedażowe i wizerunkowe.
Mamy na to parę sprawdzonych sposobów:
Za pomocą kampanii Google Ads można prowadzić bardzo szerokie działania zarówno w sieci wyszukiwania, jak i sieci reklamowej. Linki sponsorowane to reklamy, które pojawiają się w wynikach wyszukiwania zgodnie ze zdefiniowanymi słowami kluczowymi. W formie kilku wersowej reklamy tekstowej widoczne są na samej górze listy lub z boku po prawej stronie.
Reklamy Google Ads można umieścić również w sieci kontekstowej, wówczas reklama tekstowa lub w graficzna (baner) będzie pojawiać się na stronach, blogach, serwisach i portalach internetowych dokładnie wybranych przez nas lub takich, których tematyka jest powiązana z działalnością Twojej firmy.
Za pomocą Google Ads możesz reklamować się w sieci liczącej ponad milion partnerów (stron, aplikacji i filmów). Dzięki reklamom Google Ads możesz ściśle dobierać swoich odbiorców poprzez kierowanie na płeć, zamieszkanie, wykształcenie, zainteresowanie i wiele innych aspektów. Także sposoby reklamowania, które umożliwia Google pozwalają na dużą dozę kreatywności. Poza reklamą tekstową, możemy pokazać Twoim klientom grafiki i banery z Twoją ofertą w różnych wymiarach, oraz spoty wideo emitowane przed, po, lub w trakcie filmów na YouTubie. Dzięki reklamie Google Ads możemy także dotrzeć ze specjalnym przekazem do klientów, którzy byli już na Twojej stronie, ale nie dokonali konwersji, a także przypomnieć po kilku miesiącach o ofercie tym, którzy dokonali konwersji (remarketing).
Zgłoś się do nas, a stworzymy dla Ciebie efektywną kampanię Google Ads.
Darmowy audyt potrzeb Twojej firmy. Zaproponujemy skuteczne rozwiązania do promocji Twojej firmy w internecie.
Popularność serwisów społecznościowych sprawiła, że stały się one doskonałym narzędziem marketingowym oraz świetnymi platformami do interakcji z potencjalnymi klientami. Zwykła reklama mówi wprost do klienta, uderza go mnóstwem informacji, nie pozostawiając miejsca na pytania. Social media zaś są miejscem dialogu. Zarówno, kiedy klienci są zadowoleni z Twojego produktu, jak i wtedy, gdy pojawiają się pytania i wątpliwości.
Zadaniem profili w social mediach jest stworzenie Twojemu klientowi miejsca, gdzie będzie czuł się komfortowo, uzyska informację o Twoim produkcie i odpowiedź na ewentualne problemy. Dzięki umiejętnemu wykorzystywaniu fanpage’ów firmowych na różnych portalach społecznościowych, można skupić klientów lojalnych marce oraz zainteresowanych swoistym współtworzeniem wizerunku firmy. Do niedawna jeszcze w reklamie panowało przeświadczenie: nieważne co mówią, ważne by mówili. My sprawiamy nie tylko, że mówią, ale przede wszystkim mówią dobrze.
Reklama na facebooku oraz skuteczne prowadzenie profilów marek na portalach społecznościowych. Darmowa wycena Twoich potrzeb!
Pokazuj się w top 10 przy zapytaniach z Twojej branży. Dzięki odpowiednim frazom kluczowym zgodnym z profilem Twojej firmy, strona lub sklep może znaleźć się na pierwszych pozycjach wyników wyszukiwania Google. Im wyżej będzie Twoja strona, tym więcej potencjalnych klientów, na nią wejdzie, co natomiast zaowocuje zyskami dla Twojego przedsięwzięcia.
Dowolne rzeczy i zjawiska można za pomocą narzędzi językowych przedstawić w tak wszechstronny sposób, że osiąga się każdorazowo inne wyniki. Powstaje zatem pytanie, jak pisać, by osiągnąć jak najlepsze rezultaty?
Nasz copywriter zna odpowiedź na to pytanie i stworzy dla Ciebie atrakcyjne i skuteczne treści. Na podstawie badania konkurencji, potrzeb i zachowań Twojej grupy docelowe, oraz Twoich informacji o branży, napisze dokładnie to, co użytkownicy muszą przeczytać, aby zdecydować się na zakup.
* Bluerank, HitWise, Pew Research Center, Eyetools oraz GUS
Porozmawiamy o potrzebach Twojej firmy i przedstawimy nasze rozwiązania.
Lub zadzwoń: +48 889 108 724