Czym rózni się agencja interaktywna od reklamowej

Wiele osób wciąż myli agencję interaktywną z reklamową. Mimo zbliżonego charakteru usług oba miejsca znacząco się od siebie różnią. 

Masz firmę i chcesz ją skutecznie wypromować? Jeżeli Twoje starania nie przynoszą satysfakcjonujących rezultatów, czas pomyśleć nad skorzystaniem z usług agencji… Tylko właśnie jakiej? Reklamowej czy Interaktywnej. Dziś wyjaśnimy różnice pomiędzy obiema agencjami tak, abyś mógł wybrać tą, która spełni Twoje oczekiwania!

Agencja Interaktywna

Agencje interaktywne wciąż mogą się wydawać nowością. Pojawiły się wraz z ekspansją internetu, dając nowe możliwości do promocji usług innych firm i przedsiębiorstw. Na początku agencje interaktywne miały być agencjami reklamowymi, które działają w sieci. Na przestrzeni lat koncepcja ta rozwinęła się. Dziś agencja interaktywna zajmuje się kreowaniem, promowaniem oraz wspomaganiem działań marki w internecie.

Przykładowe usługi agencji interaktywnej

  • Tworzenie stron www
  • Tworzenie sklepów online
  • Zarządzaniem profilami firmy na social mediach
  • Opracowywanie internetowych kampanii reklamowych
  • Pozycjonowanie stron www
  • Promowanie marki w sieci
  • audyt stron www
  • projektowanie platform aukcyjnych
  • I wiele innych działań związanych z promocją w sieci

Chcesz wiedzieć więcej? Zajrzyj do naszej oferty!

Dlaczego warto skorzystać z usług agencji interaktywnej?

Strona internetowa promująca firmę jest dziś standard. Bez niej trudno brać na poważnie daną markę. Sieć oferuje niewyobrażalne możliwości marketingowe, jak i komunikacyjne pomiędzy organizacją a odbiorcami. Dodatkowo dobrze wypozycjonowana strona będzie widoczna dla wielu potencjalnych klientów.

Samo pozycjonowanie to nie wszystko. Ważne są również przemyślane kampanie reklamowe w sieci. Do najpopularniejszych należą te wykorzystujące Google Adwords. Wiele agencji (w tym nasza) bierze pod uwagę również inne narzędzia. Blogi czy social media to świetne środki wspomagające skuteczność kampanii reklamowej w sieci.

Agencja interaktywna tworzy także sklepy internetowe oraz platformy aukcyjne. Oprócz ich wdrożenia agencja może zająć się także ich obsługą, np. odpowiadając na zapytania klientów oraz tworząc atrakcyjne okazje na dane produkty. Wszystkie te działania mają oczywiście na celu zwiększenie sprzedaży usług oraz stałą promocję produktów.

Przekonaj się o skuteczności naszej agencji interaktywnej

Schemat działania agencji interaktywnych

Klient zgłasza się do agencji, aby wypromować swoją działalność. Doradca zapoznaje się z jego potrzebami i oczekiwaniami, proponując odpowiednie rozwiązania. Po omówieniu szczegółów doradca przekazuje wytyczne zespołowi projektowemu. Budowany jest wstępny szkic projektu, który zespół dopracowuje w oparciu o oczekiwania klienta. W trakcie stałych konsultacji projekt przybiera odpowiednie kształty, aż klient finalnie zaakceptuje gotowy projekt. Po akceptacji odbiorca wciąż może liczyć na pomoc i wsparcie ze strony agencji, dotyczące danego projektu.Oferta agencji interaktywnej skierowana jest do firm, jak i klientów indywidualnych, niezależnie od branży. Internet oferuje ogrom możliwości oraz niebywałą łatwość kontaktu z odbiorcami. Warto więc zaufać agencji interaktywnej, która sprawnie wykorzysta jego potencjał do promocji danej marki!

Agencja reklamowa

Gdy marka jest już rozpoznawalna, warto zadbać o podtrzymanie jej renomy. Aby zwiększyć sprzedaż usług oraz poszerzyć grupę odbiorców warto skorzystać z usług agencji reklamowej. Ta przygotuje dla Ciebie reklamę lub nawet całą serię reklam, które później zostaną wyemitowane w telewizji, radiu bądź prasie. Pracujący nad reklamą zespół gromadzi wszystkie najpotrzebniejsze informacje o produkcie bądź usługach firmy i na ich podstawie tworzy plan działania: Do kogo ma trafiać usługa, jak ją przedstawić, jaki środek przekazu wybrać itd. W trakcie tworzenia reklamy, agencja, jak i klient są w stałej współpracy. Dopiero po akceptacji gotowej reklamy, ta trafia do publikacji.

Podsumowując

Prowadząc firmę powinieneś zadbać o reklamę swojej marki. W tym celu musisz się zastanowić: Czy do promocji wolisz wykorzystać potęgę internetu, skupiając swoje działania w sieci, czy chcesz rozszerzyć swoje działania, trafiając do odbiorców poprzez tradycyjne media? Miej na uwadze fakt, że siła internetu jest ogromna. Dzięki niej dostajesz ogrom możliwości, aby np. trafić do swojej grupy docelowej nawet lepiej niż przy wykorzystaniu klasycznych mediów. Jeżeli wciąż się wahasz odezwij się do nas! Z przyjemnością przedstawimy CI działania dzięki, którym skutecznie wypromujesz swoją markę w sieci!