Czego powinieneś dowiedzieć się od agencji SEO, zanim ją wybierzesz

Marzysz o tym, aby Twoja strona www widniała na najwyższych pozycjach w Google lub innych popularnych wyszukiwarkach? W takim razie będziesz musiał skorzystać z pomocy profesjonalistów. Dziś dowiesz się, o co powinieneś zapytać, aby wybrać najodpowiedniejszą agencję SEO, która wyniesie Twoją stronę na sam szczyt zestawień!

Perspektywa własnej strony na najwyższych pozycjach wyszukiwania napawa dumą. Chcesz, aby stało się to rzeczywistością? Dowiedz się, o co zapytać, aby wybrać najlepszą agencję do działań nad Twoją stroną!

Czego powinieneś dowiedzieć się od agencji SEO, zanim ją wybierzesz?

1. Poznaj wcześniejszych klientów korzystających z usług danej agencji

Dobra agencja może pochwalić się swoim portfolio. Nawet jeżeli jest ono skromne. Warto zapoznać się z profilami klientów, którzy skorzystali już wcześniej z pomocy danej agencji. Dzięki temu sam będziesz mógł wyczuć czy dana agencja będzie w stanie spełnić wymagania odnośnie Twojej działalności. Nie powinno być żadnym problemów ze strony agencji, aby ta przedstawiła nawet wybraną listę klientów, z którymi współpracowała oraz tego, co dla nich zrobiła.

2. W jaki sposób agencja zamierza zwiększyć pozycję Twojej strony na liście wyszukiwania

Agencja powinna wyjaśnić Ci cały proces, na którym zamierza oprzeć swoją strategię. Wszystko powinno być tak przedstawione, abyś nie miał wątpliwości co do działań agencji względem Twojej strony. Ważny jest również czas oraz szczera deklaracja: Czy agencja będzie w stanie sprostać Twoim wymaganiom. Poza tym dobra agencja powinna przeanalizować Twoją stronę i wypunktować elementy, które należy poprawić, aby strona lepiej się pozycjonowała.

3. Nie ufaj przesadnym obietnicom

Agencja twierdzi, że dzięki niej Twoja strona będzie cały czas na samym szczycie? Szukaj dalej! Sieć to ciągła zmiana. Pierwsze miejsce w wynikach wyszukiwania nie jest permanentne. Wszystko działa na podstawie wewnętrznego algorytmu wyszukiwarki. Dlatego zdobyte pozycje strony nie są wieczne. O wiele bardziej racjonalnym wyjściem jest stworzenie listy celów i założeń, jakie agencja obiecuje spełnić.

4. W jakich obszarach funkcjonuje agencja?

Agencje SEO albo pozycjonują na rynkach lokalnych lub działają na cały kraj. Którą opcje w takim razie wybrać? To zależy od Ciebie oraz Twoich potrzeb? Jeżeli planujesz rozprzestrzeniać swoje usługi na rynku lokalnym, skorzystaj z usług agencji, która prowadzi udane działania na lokalnych obszarach. Jeżeli pragniesz “dominować” na większym terytorium wykraczającym poza mury np. Twojego kraju, lepiej skorzystać z pomocy agencji, która może pochwalić się efektami na szerszą skalę.

5. Ustal aby agencja stale informowała Cię o wprowadzanych zmianach

Mimo że korzystasz z pomocy osób „z zewnątrz”, to wciąż jest TWOJA strona, dlatego zawsze powinieneś wiedzieć co się z nią dzieje. Pamiętaj, aby zastrzec sobie prawo do stałego informowania o różnorodnych zmianach, jakie dokonują się na Twojej stronie. Także przed każdą wprowadzoną zmianą, agencja powinna uzyskać Twoją zgodę na jej wykonanie.

6. Koszty ustalajcie przed przystąpieniem do realizacji założonego planu!

Wszystkie opłaty i należności powinny być przedstawione na papierze jako dowód. Oczywiście wiele projektów jest różnorodnych, dlatego nie ma jednej ustalonej ceny ich wykonania. Agencja rozpatrując Twoje plany i założenia, powinna mieć przygotowaną dla Ciebie indywidualną ofertę wraz z jej wyceną. Powinieneś dowiedzieć się o niej jeszcze przed przystąpieniem do pracy agencji, tak aby nic nie było stanie Cię zaskoczyć w trakcie realizacji.

Podsumowanie

Szukasz agencji, która podniesie pozycję Twojej strony w wynikach wyszukiwania? Sprawdź naszą ofertę i skorzystaj z pomocy SasDesign! Od lat pracujemy nad stronami oraz ich pozycjonowaniem. Oddając nam swoją stronę, możesz być spokojny. W jasny i przejrzysty sposób wytłumaczymy Ci, jak wyglądają nasze działania oraz co zamierzamy zrobić, aby Twoja witryna znalazła się jak najwyżej w zestawieniach!

Tags: