Blog

Inspiracje. Wiedza. Biznes.

najczęstsze błędy w eCommerce

4 najczęstsze błędy w eCommerce

Chcesz działać skutecznie, sukcesywnie zwiększając sprzedaż? Poznaj najczęstsze błędy w eCommerce i nie pozwól, aby wkradły się do Twojego biznesu! Najczęstsze błędy w eCommerce 1. Brak bazy e-mail Ogromna popularność social mediów sprawiła, że

Czytaj więcej
jak sprzedawać w internecie

Strona produktu – jak sprzedawać w internecie?

Jeśli myślisz o stworzeniu własnego sklepu internetowego, musisz uświadomić sobie, że na osiągnięcie Twojego celu – czyli sprzedaży składa się wielu czynników. To obszerny temat, któremu poświęciliśmy już kilka wpisów. Tym razem weźmiemy

Czytaj więcej
darmowe narzędzia dla e-biznesu

TOP 10 – darmowe narzędzia dla e-biznesu cz.II

Oto druga część naszej listy TOP 10. Poznaj darmowe narzędzia dla e-biznesu, przekonaj się o ich użyteczności i zacznij sprawniej rozwijać swój biznes. Canva Canva jest świetnym rozwiązaniem, kiedy potrzebujesz w krótkim czasie

Czytaj więcej
darmowe narzędzia dla e-biznesu

TOP 10 – darmowe narzędzia dla e-biznesu cz.I

Początkujący przedsiębiorcy często utrudniają sobie pracę, nie wiedząc, że są sprawniejsze sposoby na realizację konkretnych zadań. Chyba nie trzeba przekonywać Cię do tego, że warto korzystać z rozwiązań, które mogą usprawnić Twoje działania,

Czytaj więcej
Tworzenie stron internetowych

Tworzenie stron internetowych – złe praktyki

Masz pomysł na biznes? Świetnie! Nie pozwól jednak, aby nieskuteczna strona internetowa popsuła Twoje plany. W naszym poprzednim wpisie – Projektowanie stron www – dobre praktyki, masz okazję poznać sprawdzone wskazówki, dzięki którym

Czytaj więcej
Projektowanie stron www

Projektowanie stron www – dobre praktyki

Poznaj sprawdzone praktyki, które sprawiają, że projektowanie stron www jest skuteczniejsze, a rezultat dostosowany do oczekiwań odbiorców. Postaw na prostotę Internauci chcą w jak najłatwiejszy i najszybszy sposób zdobyć, to, czego oczekują –

Czytaj więcej
Typy użytkowników mediów społecznościowych

Typy użytkowników mediów społecznościowych

Social media gromadzą wokół siebie gigantyczną rzeszę internautów. Użytkownicy portali społecznościowych różnią się od siebie wiekiem, wykształceniem, zainteresowaniami oraz wieloma innymi cechami. Można ich jednak zakwalifikować do kilku grup, kierując się ich zachowaniem

Czytaj więcej
Treści wizualne

Treści wizualne – 6 typów, które powinieneś wykorzystać

Content marketing może przybierać wiele form, jedną z nich są treści wizualne, które często stanowią o skuteczności strategii marketingowej. Obecnie w wielu branżach krótsze i atrakcyjniejsze wizualnie przekazy cieszą się większą popularnością wśród

Czytaj więcej
google grafika

Google grafika – dlaczego moje obrazy nie wyświetlają się w wynikach?

Aby obrazy z Twojej strony wyświetlały się w wynikach wyszukiwarki grafik konieczna będzie ich optymalizacja pod względem SEO. Dlaczego warto poświęcić na to trochę czasu? Większość przedsiębiorców skupia się wyłącznie na pozycji witryny

Czytaj więcej
Treści wizualne

Jak mierzyć skuteczność kampanii influencer marketingu?

Prognozy na 2018 rok zainspirowały nas do stworzenia wpisu, który pomoże Wam ocenić skuteczność kampanii influencer marketingu, które wkrótce zrealizujecie. Influencer marketing był hitem 2017 roku, wszystko wskazuje jednak na to, że trend

Czytaj więcej