Nieśmiertelna treść istnieje – jest nią Evergreen content! cz.1

Możliwe, że pojęcie „Evergreen Content” nie jest Ci obce. W końcu ostatnio często się o nim słyszy. Jeżeli mimo tego wciąż nie wiesz, z czym dokładnie masz do czynienia, nasz poniższy tekst rozwieje Twoje wszelkie wątpliwości!

Evergreen content to treść nieśmiertelna. Taka, która zawsze jest aktualna, przydatna i dobrze się do niej wraca. To również treść, która dla Twoich odbiorców będzie cenną kopalnią wiedzy na temat, który ich najbardziej interesuje. Dzięki niej Twoja strona będzie rosła w siłę, zbierając coraz większe zasięgi.

BLOG

Nasz blog pełen jest treści Evergreenowych, do których nasi odbiorcy często wracają

Różne odsłony wiecznie żywej treści

Evergreenowy content może przybrać różne formy. Do najpopularniejszych z nich zalicza się:

Poradniki: Dzieląc się konkretnymi poradami i wskazówki na rozwiązanie danego problemu, przyciągasz odbiorców a Twój content zyskuje popularność. Jak dobrze pójdzie – staje się on nieśmiertelny. Pamiętaj tylko by taki poradnik dawał konkretne rozwiązanie realnego problemu.

Najpopularniejsze z serii poradników

  • Porady dla początkujących i średniozaawansowanych. (Dla specjalistów również, ale już mniej)
  • Pomoc przy wyborze najlepszego produktu lub usługi
  • Poradniki opisujące naturę ludzką (np. Jak wytrwać w postanowieniach, jak dobrze planować swoją przyszłość itd.)

 Wiedza: Zawsze będzie pożądana. Ludzie uwielbiają czytać wpisy ekspertów z danego tematu i uczyć się od nich. Dlatego taką popularnością cieszą się posty w stylu: „Wszystko, co powinieneś wiedzieć o

Najpopularniejsze z serii wiedza:

  • Treść zgłębiająca dany temat
  • “Najlepsze sposoby na…”
  • Content opisujący działanie lub funkcjonowanie danego zagadnienia

Listy i zestawienia: Znane z tego, że dostarczają wielu informacji w skondensowanej formie. Są łatwo przyswajalne i szybko się je czyta.

Najpopularniejsze pomysły na listy i zestawienia:

  • Pomysły na…
  • Zestawienie najlepszych rozwiązań z danej dziedziny
  • Plusy i minusy danego zagadnienia

Wyniki własnych badań i eksperymentów: Dzielenie się własnymi spostrzeżeniami uwzględniając własne doświadczenia to content bardzo pożądany. Ludzie uwielbiają czytać o tym, co ktoś sprawdził i jakie są tego wyniki. Najważniejsze są dane oraz konkrety.

Najchętniej czytane:

  • Statystyki
  • Case study: Opisywanie danego zjawiska
  • Wyniki własnych doświadczeń

Podsumowując

To jeszcze nie wszystko o Evergreen Content! Za tydzień przedstawimy wam drugi wpis o tym ciekawym zagadnieniu. Znajdziecie w nim informacje o tym jak tworzyć taki content, na jakie elementy zwracać szczególną uwagę oraz czego unikać by ponadczasowy content nie zamienił się w chwilową sensację.

Poleć znajomymEmail this to someoneShare on Facebook1Tweet about this on TwitterShare on Google+0Share on LinkedIn0Pin on Pinterest0Print this page
envelope

Nasze wpisy prosto na Twoją skrzynkę

Raz w miesiącu prześlemy Ci dawkę wiedzy oraz garść inspiracji dla poprawienia skuteczności Twojej firmy w internecie.

Zostałeś pomyślnie zapisany! Sprawdź swojego maila, aby to potwierdzić.