Nieśmiertelna treść istnieje – jest nią Evergreen content! cz.1

Możliwe, że pojęcie „Evergreen Content” nie jest Ci obce. W końcu ostatnio często się o nim słyszy. Jeżeli mimo tego wciąż nie wiesz, z czym dokładnie masz do czynienia, nasz poniższy tekst rozwieje Twoje wszelkie wątpliwości!

Evergreen content to treść nieśmiertelna. Taka, która zawsze jest aktualna, przydatna i dobrze się do niej wraca. To również treść, która dla Twoich odbiorców będzie cenną kopalnią wiedzy na temat, który ich najbardziej interesuje. Dzięki niej Twoja strona będzie rosła w siłę, zbierając coraz większe zasięgi.

BLOG

Nasz blog pełen jest treści Evergreenowych, do których nasi odbiorcy często wracają

Różne odsłony wiecznie żywej treści

Evergreenowy content może przybrać różne formy. Do najpopularniejszych z nich zalicza się:

Poradniki: Dzieląc się konkretnymi poradami i wskazówki na rozwiązanie danego problemu, przyciągasz odbiorców a Twój content zyskuje popularność. Jak dobrze pójdzie – staje się on nieśmiertelny. Pamiętaj tylko by taki poradnik dawał konkretne rozwiązanie realnego problemu.

Najpopularniejsze z serii poradników

  • Porady dla początkujących i średniozaawansowanych. (Dla specjalistów również, ale już mniej)
  • Pomoc przy wyborze najlepszego produktu lub usługi
  • Poradniki opisujące naturę ludzką (np. Jak wytrwać w postanowieniach, jak dobrze planować swoją przyszłość itd.)

 Wiedza: Zawsze będzie pożądana. Ludzie uwielbiają czytać wpisy ekspertów z danego tematu i uczyć się od nich. Dlatego taką popularnością cieszą się posty w stylu: „Wszystko, co powinieneś wiedzieć o

Najpopularniejsze z serii wiedza:

  • Treść zgłębiająca dany temat
  • “Najlepsze sposoby na…”
  • Content opisujący działanie lub funkcjonowanie danego zagadnienia

Listy i zestawienia: Znane z tego, że dostarczają wielu informacji w skondensowanej formie. Są łatwo przyswajalne i szybko się je czyta.

Najpopularniejsze pomysły na listy i zestawienia:

  • Pomysły na…
  • Zestawienie najlepszych rozwiązań z danej dziedziny
  • Plusy i minusy danego zagadnienia

Wyniki własnych badań i eksperymentów: Dzielenie się własnymi spostrzeżeniami uwzględniając własne doświadczenia to content bardzo pożądany. Ludzie uwielbiają czytać o tym, co ktoś sprawdził i jakie są tego wyniki. Najważniejsze są dane oraz konkrety.

Najchętniej czytane:

  • Statystyki
  • Case study: Opisywanie danego zjawiska
  • Wyniki własnych doświadczeń

Podsumowując

To jeszcze nie wszystko o Evergreen Content! Za tydzień przedstawimy wam drugi wpis o tym ciekawym zagadnieniu. Znajdziecie w nim informacje o tym jak tworzyć taki content, na jakie elementy zwracać szczególną uwagę oraz czego unikać by ponadczasowy content nie zamienił się w chwilową sensację.

Poleć znajomymEmail this to someoneShare on Facebook0Tweet about this on TwitterShare on Google+0Share on LinkedIn0Pin on Pinterest0Print this page

Poczekaj! Mamy dla Ciebie coś więcej

Dołącz do grona naszych subskrybentów, zdobywaj przydatną wiedzę i efektywnie rozwijaj swój biznes!

Zostałeś pomyślnie zapisany! Sprawdź swojego maila, aby to potwierdzić.

Cześć! Mamy coś dla Ciebie

Cześć! Mamy coś dla Ciebie

Zyskaj przydatne wskazówki oraz inspirujące treści. Zapisz się na nasz newsletter i efektywnie rozwijaj swój biznes!

Zostałeś pomyślnie zapisany! Sprawdź swojego maila, aby to potwierdzić.