Działasz w e-commerce? Wysyłaj newsletter do Twoich klientów!
O newsletterach pisaliśmy już wiele razy, ponieważ mailing to jedna z najtańszych form docierania do klientów, a jednocześnie świetne narzędzie promocji w branży e-commerce. Dlatego dzisiaj także się nad nim pochylimy :) Nasze archiwalne wpisy znajdziesz tu, tu i tu.
Leady, leady i jeszcze raz leady
Przez zapis do newslettera zdobywasz leady, które przecież utrzymują Twój biznes przy życiu. Jeśli odwiedzający Twoją stronę internetową decydują się na subskrypcję newslettera, to znaczy, że zaufali Tobie oraz, że są zainteresowani Twoją ofertą – nie zmarnuj tego!
Kontakt z klientami
Newsletter to kluczowy środek przydatny do tworzenia długotrwałych relacji z klientami e-commerce. Regularny mailing powinien charakteryzować się wartościowymi informacjami, które koniecznie muszą być atrakcyjne z punktu widzenia odbiorców. W ten sposób łatwiej przekonasz ich do wyboru właśnie Twojego produktu. Kiedy dostrzegą oni korzyści płynące z Twojej oferty – zdecydują się na kupno, a Ty osiągniesz zysk.
Budowanie wizerunku
Pamiętaj, że użytkownicy sieci są codziennie bombardowani niezliczoną ilością reklama. Dlatego nauczyli się unikać stricte promocyjnych wiadomości. Szansę na otwarcie Twojego e-maila rosną, jeśli zaproponujesz coś innego niż Twoja konkurencja. Możesz wykorzystać newsletter do dzielenia się ze swoimi klientami wiedzą, poprzez np. przesyłanie im poradników z zakresu branży, w jakiej działasz. Edukując ich, zyskasz w oczach odbiorców i zaistniejesz w ich świadomości jako ekspert w dziedzinie.
Budowanie zaufania
Jeśli wysyłasz dobrej jakości newsletter i nie spamujesz skrzynek konsumentów, możesz liczyć na zaufanie z ich strony, co bezpośrednio może przełożyć się na zwiększenie sprzedaży. Jednym z systemów mailingowych, który wspiera e-commerce i umożliwia wysyłanie spersonalizowanych wiadomości jest FreshMail.
Podsumowanie
E-mail marketing to najchętniej wykorzystywany sposób komunikacji z klientami w internecie i nic nie zapowiada, że ulegnie to zmianie. Zrealizowanie skutecznej kampanii newsletterowej nie należy do łatwych zadań, dlatego jej zaplanowanie i wdrożenie możesz zostawić w naszych rękach. Mamy doświadczenie, dzięki któremu newslettery naszych klientów, takich jak PresKA generują zwiększone przychody. Przestań się zastanawiać i wykorzystaj w pełni siłę newslettera w Twoim e-sklepie!