Sas Design to młoda i dynamicznie rozwijająca się agencja interaktywna, działająca wszędzie tam, gdzie jest Internet. :) Tworzymy dla szerokiej rzeszy klientów, bez względu na branżę, zawsze z równie wielkim zapałem i zaangażowaniem, dając z siebie 100% umiejętności. Jeśli chcesz nas poznać, zaproponować współpracę lub zamówić którąś z naszych usług, wpadnij do nas do biura lub zadzwoń. Wszystkie dane znajdziesz w zakładce kontakt lub po prawej stronie.
Własne zdjęcia vs banki zdjęć
Na stronie internetowej, sklepie, materiałach czy blogu firmowym, prawie zawsze potrzebne są zdjęcia. Można je zdobyć w popularnych bankach zdjęć lub zamawiając własnego fotografa. Które rozwiązanie i w jakich sytuacjach okaże się najlepsze?
Użyteczność oczami konsumenta
Ostatnio jako potencjalny klient e-sklepów, przemierzyłam otchłanie internetu, natrafiając na lepsze i gorsze sklepy. Moje odczucia potwierdziły wnioski wyciągane z badań użyteczności: stare i niedostosowane do klientów witryny nie przyniosą firmie oczekiwanych zysków.
Jak kontrolować zleconą kampanię AdWords?
Zlecasz specjalistom w agencji prowadzenie kampanii AdWords, ale nadal chcesz mieć nad nią kontrolę? To nic złego. Musisz to jednak robić umiejętnie, żeby przez niewiedzę nie obniżać wyników, które wypracował specjalista od AdWordsa. Uczestnicząc
10 elementów, które warto mieć na stronie www
Użyteczność stron internetowych rozpracowywana była (i jest) przez wiele badań i wielu specjalistów. Wyniki tych badań pozwoliły ustalić elementy strony, które ułatwiają użytkownikom korzystanie z oferty i sprawiają, że strona staje się skuteczniejsza.
AdWords vs Facebook Ads
Najlepiej byłoby nigdy nie wybierać między reklamą AdWords a Facebook. A co jeśli ograniczony budżet zmusza Cię do skupienia się tylko na jednej? Czym sugerować się podejmując decyzje i jakie cechy brać pod
Jak pisać treść na stronę ofertową?
Na skuteczność strony wpływa wiele elementów a każdy z nich jest równie ważny. Jednym z tych elementów jest tekst, którego stworzenie zlecasz copywriterowi lub próbujesz tworzyć samodzielnie. Jak go napisać aby strona była skuteczna?
Systemy CRM i ERP
Dobrze posegregowana baza danych jest ważna w każdym dziale firmy. Systemy typu CRM i ERP są po to, aby zbierać taką dobrą bazę, pomagać pracownikom lepiej wypełniać obowiązki i oszczędzać ich cenny czas.
Narzędzia do badania strony
Prowadzenie działań marketingowych ściągających na Twoją stronę, może okazać się nieefektywne. Aby działania prowadzone w sieci przynosiły odpowiednie efekty, trzeba mierzyć ruch i analizować dane, wyciągać wnioski i dostosowywać do nich swój plan.
“Małe logo” vs Logo z Księgą Znaku
Każda firma oprócz nazwy ma coś jeszcze, co odróżnia ją od innych. Jest to logo, którym przedstawiasz markę. Pojawia się na Twoich gadżetach, materiałach firmowych, czy stronie. To jeden z najważniejszych elementów Twojego wizerunku.
Relacja z SEMcamp
W czwartek 29 stycznia sprawdziliśmy imprezę SEMcamp. Na tym wydarzeniu byliśmy po raz piewszy, ale na pewno nie ostatni. SEMcamp to spotkanie dla specjalistów od marketingu w wyszukiwarkach oraz wszystkich innych osób zainteresowanych tym tematem.