Sas Design to młoda i dynamicznie rozwijająca się agencja interaktywna, działająca wszędzie tam, gdzie jest Internet. :) Tworzymy dla szerokiej rzeszy klientów, bez względu na branżę, zawsze z równie wielkim zapałem i zaangażowaniem, dając z siebie 100% umiejętności. Jeśli chcesz nas poznać, zaproponować współpracę lub zamówić którąś z naszych usług, wpadnij do nas do biura lub zadzwoń. Wszystkie dane znajdziesz w zakładce kontakt lub po prawej stronie.
Dzień Darmowej Dostawy 2014
Czas przedświąteczny to gorący okres, w którym zarówno sprzedawcy, jak i klienci poszukują okazji dla siebie. Jedni chcą większego zysku, a drudzy trochę oszczędności. Dzień Darmowej Dostawy to przedświąteczne spełnienie oczekiwań obu stron.
Open Source vs autorskie systemy
Agencje wybierają różne metody tworzenia stron i zazwyczaj każdy wychwala swoje. Wiele z nich nie wyjaśnia nawet dlaczego uważają, że akurat ich rozwiązanie jest lepsze. Przedstawiamy który i dlaczego wybraliśmy dla naszych klientów.
Relacja z VII Targów eHandlu i Siemens Oktoberfest
Targi eHandlu to świetna okazja do przedstawienia swojej firmy, poznania ofert dla e-commerce oraz nawiązania biznesowych znajomości. Odwiedziliśmy je jako zwiedzający, aby zdać Wam relację i zachęcić Was do udziału w kolejnych spotkaniach.
Facebook Ads
Promocja na Facebooku to bardzo ważny segment nowego marketingu. Tam ludzie sprawdzają wizerunek i aktywność firmy oraz jej zaangażowanie w kontakt z klientami. Warto więc zainwestować w zwiększenie popularności profilu przez reklamy Facebook.
Remarketing, czyli reklama śledząca
Niektórym osobom zdarza się przełożyć coś na jutro i następnego dnia o tym zapomnieć. Właściciele firm powinni znać sposób, aby takim prawie zdecydowanym klientom przypomnieć o swojej ofercie. Do tego właśnie służy remerketing.
CMS vs Wizytówka Internetowa
Kiedy zamawiasz w agencji interaktywnej stronę dla swojej firmy, możesz usłyszeć pytanie: CMS czy wizytówka? Każde z tych rozwiązań ma swoje plusy i minusy, ale które z nich będzie lepsze dla Twojej witryny?
Dlaczego Content został Królem?
Na wielu stronach, można przeczytać „Content is the King”. Czym jest Content i dlaczego został królem? To treść dobrej jakości, którą zainteresują się odbiorcy. Okrzyknięto go królem, bo jest obecnie najskuteczniejszą formą marketingu.
Plusy i minusy prowadzenia sklepu na abonament
Jeśli czytasz ten artykuł, prawdopodobnie podjąłeś już decyzję o założeniu własnego sklepu Internetowego i jak każdy początkujący w branży, przeprowadzasz „research” w sieci. Jedną z możliwych opcji jest sklep WWW, oparty na abonamencie.
Testy A/B, czyli co wolą użytkownicy
Skuteczne działania marketingowe często opierają się na znajomości preferencji konsumenta. Marketingowcy próbują sprawdzić, jakie treści czy grafiki są lepsze. Z pomocą przychodzą testy A/B, które porównują różne rozwiązania i pozwalają ocenić ich skuteczność.
Jak dobrze korzystać z #hashtagów na Facebooku?
Hashtagi na Facebooku wprowadzono rok temu, niestety nadal w porównaniu do tych na Twitterze, są one słabo rozpowszechnione. Internauci coraz częściej z nich korzystają, jednak wciąż nieumiejętnie. Jak ich używać, aby były skuteczne?