Dzień Darmowej Dostawy 2014

Czas przedświąteczny to gorący okres, w którym zarówno sprzedawcy, jak i klienci poszukują okazji dla siebie. Jedni chcą większego zysku, a drudzy trochę oszczędności. Dzień Darmowej Dostawy to przedświąteczne spełnienie oczekiwań obu stron.

ddd-logo-2

Właściciele sklepów internetowych poszukują różnych dróg promowania swoich sklepów, zwiększenia sprzedaży i swojego zasięgu. Klienci sklepów internetowych polują na okazje, promocje czy darmową dostawę. Serwis E-komercyjnie postanowił połączyć potrzeby obu stron, organizując akcję „Dzień Darmowej Dostawy”. W tym roku, odbędzie się jej piąta edycja. Jest to świetna okazja dla sklepów internetowych, by zwiększyć swoje obroty przed Świętami.

Historia Darmowej Dostawy

Po raz pierwszy tego typu akcję przeprowadzono w 2008 roku w Stanach Zjednoczonych. Wzięło w niej udział prawie 800 sklepów internetowych i ogromna ilość konsumentów.

W 2010 roku serwis E-komercyjnie postanowił spróbować swoich sił i zorganizować ją w Polsce. Sprawdziło się w 100%-ach. Z roku na rok, liczba uczestników po obu stronach rośnie. W 2013 roku w akcji wzięło udział 2450 polskich e-sklepów i ponad 116 tys. użytkowników!

Piąta edycja DDD

W tym roku darmowa wysyłka przypada na 2 grudnia. Wszystkie zamówienia złożone tego dnia, w sklepach biorących udział w akcji, zostaną wysłane całkowicie za darmo. Według statystyk z zeszłego roku klienci oszczędzali nawet do 200 zł na świątecznych zakupach ;) Sklepy mogą zgłaszać się do organizatorów do 27 listopada poprzez formularz na stronie. Zgłoszenie sklepu jest całkowicie darmowe.

Sklepy w akcji.

Do tegorocznego DDD zgłosiło się już ponad 500 sklepów internetowych, w 30 kategoriach. Wśród małych i średnich sklepów internetowych pojawiły się również takie firmy jak: Top Secret, Sferis, Answear czy Dr Irena Eris.

Dzień Darmowej Dostawy

Przykładowe sklepy biorące udział w akcji Dzień Darmowej Dostawy

Bez względu na to, czy Twój sklep jest duży czy mały warto wziąć udział.

Korzyści dla sprzedawców

Kto ponosi koszty wysyłki? Naturalnie sprzedawca. Zwrot z wydarzenia jest jednak tak duży, że poniesione koszty szybko się zwrócą. Ankieta z 2013 roku pokazała, że około 80% sklepów zanotowało zwiększoną liczbę zamówień w porównaniu do miesiąca poprzedzającego, a ponad 30% wzrost sprzedaży o ponad 100%!

Akcja jest warta uwagi z kilku powodów:

  • wzrost sprzedaży
  • promocja sklepu
  • wzrost odwiedzin (szczególnie przydatne przy remarketingu ;))
  • promowanie e-handlu wśród konsumentów

Dla niezdecydowanych polecam zajrzeć do raportu z poprzedniej akcji – liczby mówią same za siebie.

Nasz firmowy sklep internetowy seola.com.pl już po raz 4 weźmie udział w przedsięwzięciu. Spokojnie możemy powiedzieć, że przetestowaliśmy DDD na sobie i polecamy go innym sprzedawcom :)