7 przydatnych narzędzi do planowania postów w social mediach!

Jeżeli zarządzasz kilkoma kontami na social mediach, na pewno często musisz planować swoje treści. Jak to robić i nie zwariować? Przed Tobą lista TOP7 – narzędzia do planowania postów w social mediach!

Prowadzisz firmowy profil na facebooku? A może zarządzasz sklepem i wykorzystujesz Instagrama do promowania swoich produktów? Regularnie korzystając z social mediów, na pewno nie raz musiałeś planować swoje publikacje. Tworzenie interesujących treści to czasochłonne zajęcie. Co zrobić, aby przyspieszyć pracę? Dziś zaprezentujemy Ci świetne narzędzia do planowania postów w najpopularniejszych mediach społecznościowych!

TOP 7 – narzędzia do planowania postów w social mediach

Later

Świetnie poradzi sobie z planowaniem contentu na Instagrama. Dodatkowo od razu po zaplanowaniu możesz sprawdzić, jak posty zaprezentują się po publikacji. Dodatkowo Later pozwala repostować najlepsze posty. Jeżeli planujesz udostępniać treści na Instagramie, z czystym sumieniem polecamy Later!

Wersja darmowa

Wersja darmowa dedykowana jest osobom, które planują nie więcej niż 30 postów miesięcznie na jednym profilu społecznościowym.

Buffer

Na początek Buffer, czyli jeden z najczęściej wybieranych narzędzi przez osoby zajmujące się social mediami. Skąd ta popularność? A stąd, że to bardzo łatwe w obsłudze narzędzie, które umożliwia sprawne planowanie postów, a do tego oferuje analizę publikowanego przez nas contentu. Można w nim śledzić, takie wskaźniki, jak ilość komentarzy, kliknięć, wzmianek czy respostów.

Wersja darmowa

Dostępna jest darmowa wersja, która umożliwia zarządzanie 3 profilami, na których można zaplanować maksymalnie 10 postów.

Postfity

Obsługuje Facebooka, Twittera i Linkedina. Dzięki Postfity opublikujesz treści na wielu profilach, stworzysz dokładny plan publikacji, jak również dodasz znak wodny, aby chronić swoje treści. Narzędzie umożliwia analizę udostępnionych przez Ciebie treści oraz tego, jak są one odbierane przez użytkowników.

Wersja darmowa

Korzystając z darmowej wersji narzędzia można planować do 10 postów na aż 5 profilach.

CoSchedule

Praktyczne i wygodne narzędzie do publikacji postów na Facebooku, Twitterze czy Pinterest’cie. Pozwala na zarządzanie publikacjami, jak również daje dostęp do ReQueue. To bardzo przydatna opcja, która udostępni Twoje treści w najlepszym czasie, bazując na informacjach z przeprowadzonych badań.

Hootsuite

Świetne narzędzie, dzięki któremu zaplanujesz wpisy na wiele popularnych portali, takich jak Facebook, Instagram, Twitter, a nawet Youtube’a. Dostajesz także możliwość przeanalizowania odbioru udostępnionej treści u Twojej grupy docelowej.

Wersja darmowa

Hootsuite nie ma w ofercie darmowej wersji, jednak możliwości tego narzędzia można przetestować podczas 30-dniowego okresu próbnego.

 

ScheduGram

Zarządzasz kilkoma kontami na Instagramie? Skorzystaj z ScheduGrama! Narzędzie ma sporo do zaoferowania. Oprócz planowania postów będziesz mógł dodać odpowiednie filtry oraz teksty na zdjęcie. Narzędzie oferuje przejrzystą analizę pojawiających się na profilach.

Post Planner

Stwórz profesjonalny plan Twoich publikacji! Wbudowany algorytm pozwoli określić najlepszy czas na publikowanie Twoich treści. Wpisy zostaną zaplanowane na Facebooka Pinteresta i Twittera. Planowany jest upgrade który umożliwi publikacje postów na Google + i Linkedina.

Podsumowanie

Narzędzi do publikacji jest sporo. Wybraliśmy te które naszym zdaniem świetnie wykonują swoją robotę. Jeżeli mimo tego masz za mało czasu, aby zarządzać swoimi wpisami na social mediach zawsze możesz powierzyć to zadanie nam!