Przydatne narzędzia content marketingu

Marketing treści to szeroka dziedzina, w której jedynym ograniczeniem jest nasza wyobraźnia. Tworzenie tekstów, grafik czy materiałów wideo jest kreatywnym, ale i czasochłonnym przedsięwzięciem —  możesz mi wierzyć, jako agencja interaktywna zajmujemy się tym na co dzień. Aby usprawnić naszą pracę, korzystamy z narzędzi, które pozwalają nam w szybszym tempie realizować powierzone nam projekty.

narzędzia content marketingu

Czasami przychodzą momenty, kiedy w głowie pojawia się pustka – zmęczenie, natłok obowiązków —  powodów może być mnóstwo. Brak pomysłów to żaden wstyd, ale trzeba sobie jakoś z tym poradzić. Wybawieniem są inspirację. Podglądanie pomysłów innych, pobudzi Twoją wyobraźnie i sprawi, że zaczniesz się zastanawiać, jak dany pomysł mógłbyś przekształcić i wykorzystać w swojej firmie.

ONE PAGE LOVE

Zdecydowałeś, że Twój biznes potrzebuje stronę typu one page? Widzę, że podążasz za trendami ;-) Zanim skontaktujesz się z agencją interaktywną, która przygotuje Twoją stronę, przejrzyj świetne projekty na ONE PAGE LOVE. Inspiracje pozwolą Ci ustalić, czego naprawdę oczekujesz i co Ci się podoba. Jeśli podzielisz się swoimi wyborami z agencją, współpraca będzie przebiegać sprawniej, a Ty szybciej będziesz mógł czerpać zyski z Twojego biznesu.

Really Good Emails

Co ja mam wysłać tym sybskrybentom —  to pytanie nie daje Ci spokoju? Podpowiedzi, co do treści Twoich wiadomości znajdziesz w naszym wpisie —  Jakie e-maile wysyłać klientom? Jeśli potrzebujesz inspiracji na wizualne rozwiązania —  koniecznie zajrzyj na Really Good Emails , co tu dużo mówić – tam znajdziesz naprawdę dobre projekty ;-)

narzędzia content marketingu

SEMSTORM

Dobrym pomysłem jest również śledzenie tego, co pojawia się u konkurencji. Sprawdź, jak reagują odbiorcy na posty w mediach społecznościowych, dowiedz się, czy czytają firmowego bloga i przeanalizuj ruch na stronie www. Do analizy Twoich rywali możesz wykorzystać narzędzie SEMSTORM.

Zdjęcia

Idealnie byłoby zorganizować profesjonalną sesję i dysponować własnymi zdjęciami – jasne, jednak nie zawsze jest tak kolorowo. Trzeba zorganizować fotografa, miejsce, aranżację, zarezerwować czas, a potem jeszcze dodatkowy na obrobienie zdjęć. W Twoim przypadku to niemożliwe? Bez obaw —  z pomocą przychodzą stockowe zdjęcia.

Darmowe banki zdjęć

Płatne banki zdjęć

Podjąłeś już decyzję o kolorystycę, z którą będzie się identyfikować Twoja marka? Wiesz przecież, że wszystkie treści powinny być spójne z określonym wcześniej stylem, dzięki czemu odbiorcy będą Cię rozpoznawać. Jeśli brak Ci pomysłów, zajrzyj na Color Hunt, gdzie znajdziesz mnóstwo propozycji dopasowanych kombinacji kolorów.

Podsumowując

Chcesz sprawnie, a jednocześnie skutecznie wypromować swój biznes online? Wypróbuj narzędzia content marketingu, o których dzisiaj wspomnieliśmy lub skontaktuj się z nami i powiedź, jak możemy Ci pomóc. Przygotujemy dla Ciebie indywidualną strategię i zajmiemy się tworzeniem treści, które będą wsparciem w pozyskiwaniu nowych klientów.