Sprawdź jak wybrać agencję, która stworzy dla Ciebie porządną stronę www

Jeżeli prowadzisz swoją firmę, na pewno chciałbyś ją dobrze rozreklamować w sieci. Podstawą jest własna strona www. Na co należy uważać przy wyborze agencji interaktywnej, która ma wykonać dla Ciebie witrynę? Tego dowiesz się w dzisiejszym wpisie!

Stworzenie dobrej strony wymaga czasu i umiejętności. Warto w nie zainwestować, aby później cieszyć się satysfakcjonującymi efektami Czym kierować się przy wyborze agencji interaktywnej, która ma dla Ciebie wykonać stronę www?

Zrób zestawienie różnych agencji kierując się:

Czasem odpowiedzi ma wysłane zapytanie: Profesjonalna agencja każdego klienta traktuje z szacunkiem i nie ignoruje żadnego zapytania. Dlatego odpowiedź na pytania kierowane do agencji klient powinien otrzymać najpóźniej na drugi dzień. Przy tak dynamicznie rozwijającym się rynku żadna agencja interaktywna nie może sobie pozwolić na ignorancję.

Zadowoleniem z kontaktu: Agencja powinna dokładnie zainteresować się potrzebami klienta, zadając pytania w odniesieniu do zapytania. Wszystko po to, aby poznać wizję klienta i jak najlepiej zrozumieć jego oczekiwania. Im więcej agencja będzie wiedziała o firmie, tym lepsze dobierze narzędzia, aby spełnić wizję klienta. Główne pytania powinny dotyczyć celu strony, grupy docelowej oraz konkurencji.

Ceną: Ceny za strony www są różne. Nie ma jednej konkretnej sumy, jaką płaci się za witrynę. Każdy projekt wyceniany jest osobno a koszty zależne są od wielu różnych kwestii. Generalnie klient płaci za funkcjonalność oraz ilość udostępnionych treści. Ważne jest to, czy strona będzie zintegrowana ze sklepem, czy będzie w kilku językach itp.

Wszystkie wyżej wymienione kwestie są bardzo ważne przy wyborze agencji interaktywnej. Agencja przystępując do projektu powinna jak najlepiej zrozumieć potrzeby klienta. Indywidualne podejście do klienta powinno być standardem w przypadku każdej agencji. Po zebraniu najważniejszych informacji od klienta agencja weryfikuje je, po czym umawia się na pierwsze spotkanie, na którym przedstawia wstępny plan działania oraz współpracy.

Jaka powinna być strona?

Przede wszystkim intuicyjna. Użytkownik powinien od razu zorientować się gdzie co jest na stronie. Dlatego tworzenie strony zaczyna się od makiety. Na niej zawarte są kluczowe dane odnośnie układu stron, podstron, do jakich obszarów będą odsyłały linki, gdzie powinny być banery itd. Taka makieta zostaje przedstawiona klientowi, który ma wgląd w to, jak będzie wyglądała jego strona. Taki plan pozwala doprecyzować ważne kwestie, które w przyszłości pozwolą uniknąć nieporozumień. Wstępne ustalenie tego, jak będzie wyglądała strona, pozwoli zaoszczędzić również czas związany z dodatkowymi poprawkami.

Relacja z agencją

Dobrze wykonana makieta to również znak dla klienta. Im większe zaangażowanie agencji w projekt, tym większe rokowania, że strona zostanie dobrze wykonana. Dodatkowo w relacji B2B albo B2C powinny być ustalone wszelkie zobowiązania formalne: Kiedy klient może sprawdzić pierwsze efekty, jaki jest czas na wykonanie strony oraz na jakich zasadach będzie funkcjonowała witryna (np. czy klient po jej wykonaniu sam będzie mógł ją obsługiwać jako administrator, czy to zadanie pozostawi agencji).

Podsumowanie

Wybór odpowiedniej agencji jest odpowiedzialnym zadaniem. Dlatego przed przystąpieniem do pracy lepiej jest zrobić porządny research, kierując się wyżej wymienionymi wskazówkami. Jeżeli sam szukasz agencji, która stworzy dla Ciebie witrynę, nie musisz się dłużej wahać. Zawodowo zajmujemy się tworzeniem stron oraz kontaktem z klientami. Z przyjemnością wysłuchamy twojej wizji, a następnie w jasny i klarowny sposób przedstawimy warunki oraz narzędzia, dzięki którym stworzymy dla Ciebie funkcjonalną i reprezentatywną stronę www! NIe czekaj dłużej i sprawdź naszą ofertę!

Tags: