Blog

Inspiracje. Wiedza. Biznes.

Strona główna » BlogPage 20

5 możliwości wykorzystania wideo w marketingu

Jedną z popularnych form marketingowych są filmy promocyjne. Potrzeba do nich odrobiny kreatywności i pomysłu, aby skutecznie je wykorzystać. Mamy dla Was kilka przykładowych form, jakie można nagrać, aby wypromować swoją firmę w

Czytaj więcej

Graficzne formy prezentowania treści

Content marketing to nie tylko zwykłe pisanie artykułów i opisów. Można również, informacje przedstawiać w różnego rodzaju prezentacjach, infografikach i grafikach, które znacznie ułatwiają odbiór i zapamiętywanie. Podpowiemy w jaki sposób tworzyć takie

Czytaj więcej

Jak przedstawić produkt w sklepie

Kupując przez Internet użytkownik nie może “dotknąć produktu”, ocenić materiału i jakości. Właśnie dlatego karta produktu w Twoim sklepie powinna być dokładna i zachęcająca do zakupu. Zobacz na co zwrócić uwagę, przedstawiając swój

Czytaj więcej

Monitorowanie opinii w sieci

Dobry marketingowiec i właściciel firmy, poza budowaniem wizerunku i tworzeniem reklam, powinien też monitorować opinie i sprawdzać komentarze w sieci. Poznaj sposoby i narzędzia kontrolowania tego, co mówią o Twojej firmie i naucz się

Czytaj więcej

AdWords nowości w wynikach wyszukiwania!

Już od dłuższego czasu Google pracował nad poprawą jakości reklam w wynikach wyszukiwania. Nowością będzie to, że zamiast trzech wyników i paska po prawej stronię pojawią się 4 reklamy na górze i na

Czytaj więcej

Czym różni się katalog produktów od sklepu

Czasami klienci mylą sklep internetowy z katalogiem produktów na stronie www. Aby ułatwić Wam składanie takich zamówień wyjaśniamy: czym jest katalog produktów na stronie, czym różni się od sklepu internetowego i kiedy go

Czytaj więcej

Domeny, hosting i serwer – najczęściej zadawane pytania

Domena, serwer i hosting to elementy, o których trzeba pomyśleć podczas tworzenia witryny internetowej. Zrozumienie ich działania i wybór odpowiedniej opcji często okazują się problematyczne. Podpowiemy czym są i jak podjąć odpowiednią decyzję.

Czytaj więcej
wiarygodna strona internetowa

Jak prowadzić skuteczny blog firmowy

Jednym z narzędzi content marketingu są blogi firmowe. Pisać może je praktycznie każda firma, która zna się na tym, co robi. Nie każdy jednak zna się na pisaniu, dlatego podpowiadamy, jak to robić.

Czytaj więcej

Świąteczne Kampanie Reklamowe 2015

Blogowym Świątecznym zwyczajem, nadszedł czas na podsumowanie tegorocznych reklam Świątecznych. W tym roku po sieci krążyło sporo prawdziwych perełek. Oparte na tym, co w święta powinno liczyć się najbardziej: rodzinie, radości, pojednaniu. Sprawdźcie je!

Czytaj więcej

Materiały identyfikacyjne – jakie i dlaczego?

Dajesz klientom oferty i umowy? Tworzysz prezentacje? A może wysyłasz często pisma firmowe pocztą tradycyjną? Powinieneś zadbać, aby wszystko było wysyłane na materiałach z logo, które dodadzą firmie profesjonalnego wyglądu i wzbudzą zaufanie.

Czytaj więcej