Sas Design to młoda i dynamicznie rozwijająca się agencja interaktywna, działająca wszędzie tam, gdzie jest Internet. :) Tworzymy dla szerokiej rzeszy klientów, bez względu na branżę, zawsze z równie wielkim zapałem i zaangażowaniem, dając z siebie 100% umiejętności. Jeśli chcesz nas poznać, zaproponować współpracę lub zamówić którąś z naszych usług, wpadnij do nas do biura lub zadzwoń. Wszystkie dane znajdziesz w zakładce kontakt lub po prawej stronie.
„W Internecie” nie oznacza „za darmo”, czyli prawo autorskie w sieci
Korzystanie ze zdjęć pobranych z Internetu jest bardzo popularne. Wiele osób nie wie, że takie praktyki nie są do końca zgodne z prawem. Większość utworów, w tym grafik chronionych jest przez prawo autorskie.
E-merchandising. Zwiększ sprzedaż w e-sklepie – cz. 2
Mechandising w sklepie internetowym może mieć wiele postaci. Sprzedawcy mogą wyeksponować najlepsze towary i ich korzystne cechy, aby zachęcić użytkowników do większych zakupów. Nawet niewielka zmiana i kilka dodatkowych funkcjonalności mogą zwiększyć Twoją sprzedaż.
Konkurs na Facebooku
Konkurs na Facebooku to jeden z najlepszych sposobów na zwiększanie zaangażowania fanów. W jaki sposób zorganizować dobry konkurs, który spodoba się Twoim obecnym Fanom, pomoże Ci rozpromować Twoją markę i zdobyć nowych klientów? Wiele
Szablony vs własny projekt graficzny
Przy tworzeniu strony można skorzystać z szablonów przeznaczonych do ogólnego użytku lub stworzyć własną grafikę dopasowaną do firmy. Szablony są zazwyczaj tańsze, natomiast indywidualna grafika bardziej dopasowana. Na które rozwiązanie postawić tworząc witrynę?
Klauzule niedozwolone, czyli czego w regulaminie napisać nie wolno
Czasem zdarza się, że w regulaminach pojawiają się punkty, które nie do końca są zgodne z prawem. Czego nie powinno się pisać w umowie oraz jaka kara może grozić za wpisanie nieodpowiednich postanowień?
Marketing szeptany
Każdy chce, aby o jego firmie mówiono dużo i dobrze. Marketingowcy znaleźli sposoby zwiększania ilości opinii o danym produkcie czy firmie w Internecie. Jakie istnieją sposoby na uzyskanie rozgłosu wśród klientów w sieci? Większość
AdWords vs SEO
AdWords i SEO często uważane są za swoje przeciwieństwa lub mylone ze sobą. Faktem jest, że niektórzy przypisują skuteczność tylko jednej z tych metod, lekcoważąc drugą. Postanowiliśmy ocenić czy któreś rozwiązanie jest lepsze.
Co logo powinno mówić o Twojej firmie?
To że każda firma, niezależnie od branży i wielkości, powinna posiadać logo, nie podlega już dyskusji. Ważne jest jednak nie tylko samo jego posiadanie, ale i to, co mówi ono o danej marce.
Z ABI prościej, czyli nowa ochrona danych osobowych.
W styczniu 2015 roku, weszła w życie nowelizacja ustawy o ochronie danych osobowych. Zmiana pozwala na powołanie i zgłoszenie ABI, odpowiedzialnego za ochronę danych osobowych, dzięki czemu nie trzeba już rejestrować ich w GIODO.
E-merchandising. Zwiększ sprzedaż w e-sklepie
Podczas zakupów w sieci, tak jak w sklepie stacjonarnym, kupujący mają określone zachowania. Wiedzę o tych zachowaniach stosuje się w e-merchandisingu, który polega na dodaniu do sklepu internetowych elementów korzystnie wpływających na decyzje zakupowe.