Sas Design to młoda i dynamicznie rozwijająca się agencja interaktywna, działająca wszędzie tam, gdzie jest Internet. :) Tworzymy dla szerokiej rzeszy klientów, bez względu na branżę, zawsze z równie wielkim zapałem i zaangażowaniem, dając z siebie 100% umiejętności. Jeśli chcesz nas poznać, zaproponować współpracę lub zamówić którąś z naszych usług, wpadnij do nas do biura lub zadzwoń. Wszystkie dane znajdziesz w zakładce kontakt lub po prawej stronie.
AdWords vs SEO
AdWords i SEO często uważane są za swoje przeciwieństwa lub mylone ze sobą. Faktem jest, że niektórzy przypisują skuteczność tylko jednej z tych metod, lekcoważąc drugą. Postanowiliśmy ocenić czy któreś rozwiązanie jest lepsze.
Co logo powinno mówić o Twojej firmie?
To że każda firma, niezależnie od branży i wielkości, powinna posiadać logo, nie podlega już dyskusji. Ważne jest jednak nie tylko samo jego posiadanie, ale i to, co mówi ono o danej marce.
Z ABI prościej, czyli nowa ochrona danych osobowych.
W styczniu 2015 roku, weszła w życie nowelizacja ustawy o ochronie danych osobowych. Zmiana pozwala na powołanie i zgłoszenie ABI, odpowiedzialnego za ochronę danych osobowych, dzięki czemu nie trzeba już rejestrować ich w GIODO.
E-merchandising. Zwiększ sprzedaż w e-sklepie
Podczas zakupów w sieci, tak jak w sklepie stacjonarnym, kupujący mają określone zachowania. Wiedzę o tych zachowaniach stosuje się w e-merchandisingu, który polega na dodaniu do sklepu internetowych elementów korzystnie wpływających na decyzje zakupowe.
Własne zdjęcia vs banki zdjęć
Na stronie internetowej, sklepie, materiałach czy blogu firmowym, prawie zawsze potrzebne są zdjęcia. Można je zdobyć w popularnych bankach zdjęć lub zamawiając własnego fotografa. Które rozwiązanie i w jakich sytuacjach okaże się najlepsze?
Użyteczność oczami konsumenta
Ostatnio jako potencjalny klient e-sklepów, przemierzyłam otchłanie internetu, natrafiając na lepsze i gorsze sklepy. Moje odczucia potwierdziły wnioski wyciągane z badań użyteczności: stare i niedostosowane do klientów witryny nie przyniosą firmie oczekiwanych zysków.
Jak kontrolować zleconą kampanię AdWords?
Zlecasz specjalistom w agencji prowadzenie kampanii AdWords, ale nadal chcesz mieć nad nią kontrolę? To nic złego. Musisz to jednak robić umiejętnie, żeby przez niewiedzę nie obniżać wyników, które wypracował specjalista od AdWordsa. Uczestnicząc
10 elementów, które warto mieć na stronie www
Użyteczność stron internetowych rozpracowywana była (i jest) przez wiele badań i wielu specjalistów. Wyniki tych badań pozwoliły ustalić elementy strony, które ułatwiają użytkownikom korzystanie z oferty i sprawiają, że strona staje się skuteczniejsza.
AdWords vs Facebook Ads
Najlepiej byłoby nigdy nie wybierać między reklamą AdWords a Facebook. A co jeśli ograniczony budżet zmusza Cię do skupienia się tylko na jednej? Czym sugerować się podejmując decyzje i jakie cechy brać pod
Jak pisać treść na stronę ofertową?
Na skuteczność strony wpływa wiele elementów a każdy z nich jest równie ważny. Jednym z tych elementów jest tekst, którego stworzenie zlecasz copywriterowi lub próbujesz tworzyć samodzielnie. Jak go napisać aby strona była skuteczna?