4 pomysły – co dodawać na Instagram Stories?
Zdjęcia, wideo, boomerangi, teksty, gify czy naklejki – masz do dyspozycji wiele narzędzi do tego, aby stworzyć naprawdę ciekawą relację na Instagramie. Mimo tego wciąż brakuje Ci pomysłu? Koniec z tym! Zainspiruj się!
Co dodawać na Instagram Stories?
Przedstaw się
Jeśli dopiero utworzyłeś firmowy profil na Instagramie, relacje będą świetnym narzędziem do tego, aby się po prostu przedstawić użytkownikom.
Odpowiedz w Instagramowych Stories na podstawowe pytania. Oto kilka pomysłów:
- kim jesteś?
- czym się zajmujesz?
- co sprzedajesz?
- dlaczego warto Cię obserwować?
Przedstaw swój zespół
Możesz pomyśleć – jasne, tylko kto chciałby pokazywać się na firmowym profilu. Zdaje sobie sprawę, że nie w każdej firmie będzie to możliwe, bo pracownicy nie będę chętni do takiej aktywności, jednak warto spróbować, bo w ten sposób możesz zmniejszysz dystans między Twoją marką, a potencjalnymi klientami. Na początku, zadbaj jednak o dobre relacje w Twojej firmie!
Jeśli nie uda Ci się przekonać zespołu do personalnych wystąpień w relacjach, daj użytkownikom możliwość podglądania tego, co robicie na codzień. Pokaż:
- nad czym pracujecie
- jak wygląda Wasza siedziba
- ważne wydarzenia
Pokaż swoje produkty
Nie bój się pokazywać w relacjach swoich produktów, ale rób to w ciekawy sposób. Pamiętaj, że z założenia Instagram Stories nie mają być superprodukcją, a raczej luźną i jak najbardziej aktualną relacją tego, co u Ciebie słychać. Postaraj się pokazywać:
- dlaczego Twoje produkty są takie fajne i warto je mieć
- jak można ich używać
- czym się wyróżniają
- inspirujące fotografie
Wiesz, że są już dostępne naklejki z produktami, które po zaledwie 2 kliknięciach pozwalają przeskoczyć do Twojego sklepu online? Już nie musisz dobijać do 10 tysięcy followersów, aby zdobyć opcję Swipe Up. Szkoda by było zmarnować taką okazję ;-)
Pozwól na przejęcie swoich relacji
Kiedy zdobędziesz już fajne grono fanów i zaczniesz współpracować z influencerami, spróbuj oddać swoje relacje w ich ręce. Nie na stałe, ale np. na jeden dzień. To ciekawa alternatywa dla standardowych stories i okazja na zwiększenie popularności Twojego fanpage. W ten sposób fani danego influencera zaczną odwiedzać Twój profil i może zostaną tam na dłużej.
Wiesz już, co dodawać na Instagram Stories, a jak zacząć pierwszą współpracę z influencerem? Poznaj podstawy, które ułatwią Ci podjąć skuteczne decyzje.