4 pomysły – co dodawać na Instagram Stories?

Zdjęcia, wideo, boomerangi, teksty, gify czy naklejki – masz do dyspozycji wiele narzędzi do tego, aby stworzyć naprawdę ciekawą relację na Instagramie. Mimo tego wciąż brakuje Ci pomysłu? Koniec z tym! Zainspiruj się!

Co dodawać na Instagram Stories

Co dodawać na Instagram Stories?

Przedstaw się

Jeśli dopiero utworzyłeś firmowy profil na Instagramie, relacje będą świetnym narzędziem do tego, aby się po prostu przedstawić użytkownikom.

Odpowiedz w Instagramowych Stories na podstawowe pytania. Oto kilka pomysłów:

  • kim jesteś?
  • czym się zajmujesz?
  • co sprzedajesz?
  • dlaczego warto Cię obserwować?

Przedstaw swój zespół

Możesz pomyśleć – jasne, tylko kto chciałby pokazywać się na firmowym profilu. Zdaje sobie sprawę, że nie w każdej firmie będzie to możliwe, bo pracownicy nie będę chętni do takiej aktywności, jednak warto spróbować, bo w ten sposób możesz zmniejszysz dystans między Twoją marką, a potencjalnymi klientami. Na początku, zadbaj jednak o dobre relacje w Twojej firmie!

Jeśli nie uda Ci się przekonać zespołu do personalnych wystąpień w relacjach, daj użytkownikom możliwość podglądania tego, co robicie na codzień. Pokaż:

  • nad czym pracujecie
  • jak wygląda Wasza siedziba
  • ważne wydarzenia

Pokaż swoje produkty

Nie bój się pokazywać w relacjach swoich produktów, ale rób to w ciekawy sposób. Pamiętaj, że z założenia Instagram Stories nie mają być superprodukcją, a raczej luźną i jak najbardziej aktualną relacją tego, co u Ciebie słychać. Postaraj się pokazywać:

  • dlaczego Twoje produkty są takie fajne i warto je mieć
  • jak można ich używać
  • czym się wyróżniają
  • inspirujące fotografie

Wiesz, że są już dostępne naklejki z produktami, które po zaledwie 2 kliknięciach pozwalają przeskoczyć do Twojego sklepu online? Już nie musisz dobijać do 10 tysięcy followersów, aby zdobyć opcję Swipe Up. Szkoda by było zmarnować taką okazję ;-)

Pozwól na przejęcie swoich relacji

Kiedy zdobędziesz już fajne grono fanów i zaczniesz współpracować z influencerami, spróbuj oddać swoje relacje w ich ręce. Nie na stałe, ale np. na jeden dzień. To ciekawa alternatywa dla standardowych stories i okazja na zwiększenie popularności Twojego fanpage. W ten sposób fani danego influencera zaczną odwiedzać Twój profil i może zostaną tam na dłużej.

Wiesz już, co dodawać na Instagram Stories, a jak zacząć pierwszą współpracę z influencerem? Poznaj podstawy, które ułatwią Ci podjąć skuteczne decyzje.

Influencer marketing – jak się do tego zabrać?

Influencerzy – celebryta, bloger czy lider?

Współpraca z micro-influencerem – czy warto?