Jak stworzyć ciekawe Instagram Stories?
Profil firmowy na Instagramie stworzony? Zaczynasz docierać do potencjalnych klientów, ale brak Ci pomysłów na interesujący content? Dzisiaj powiem Ci, jak stworzyć ciekawe Instagram Stories, które pomoże zdobyć sympatie użytkowników tego serwisu.
Mamy ostatnio gorący czas dla Instagrama – pojawiło się dużo nowości, stwarzających ciekawe możliwości dla marek promujących swoje produkty właśnie na tym portalu. Przygotowałam dla Ciebie przydatne informacje o funkcjach dostępnych na Instagram Stories oraz trochę inspiracji, które pobudzą Twoją wyobraźnie. Zapraszam!
Formaty, które możesz dodać do swojej relacji to:
- zdjęcie
- wideo
- transmisja na żywo
- boomerang
- superzoom
- film od tyłu
Jak stworzyć ciekawe Instagram Stories?
A poniżej znajdziesz niektóre z możliwości, dzięki którym urozmaicisz swoje Instagram Stories.
-
Filtry twarzy
Jeśli tylko chcesz, możesz zamienić się w psa czy kota. Ten pomysł do Ciebie nie przemawia? I tak zachęcam Cię do zaglądania do tej funkcji, ponieważ co jakiś czas pojawiają się nowe filtry, które nawiązują do aktualnych wydarzeń. Teraz, na czas Mistrzostw świata w piłce nożnej możesz podzielić się z użytkownikami Instagrama radością po zdobytym golu.
-
Napisy
Chcesz coś napisać? Wybierz ulubiony styl tekstu, kolor czy podkreślenie i pisz!
-
Gify
Źródło: Iinstagram
-
Długopis/ pędzel
Możesz napisać lub narysować cokolwiek, dzięki czemu Twoja relacje na Instagramie zyskają niepowtarzalny charakter. Masz do wyboru różne style, możesz zmienić grubość rysowanej linii oraz wybrać dowolny kolor. A jeśli nie spodoba Ci się to co stworzyłeś, cofnij lub po prostu wymarz to gumką ;-)
-
Ankiety
Możesz zadać pytanie użytkownikom i stworzyć dwie opcje odpowiedzi do wyboru. Warto wykorzystać tę funkcję, ponieważ łatwo w ten sposób zaangażować użytkowników. Od nich wymagasz tylko jednego kliknięcia, a sam zdobywasz cenne podpowiedzi. Jedną z nowszych funkcji jest ocenianie za pomocą przeciągania wybranego przez Ciebie emoji – spójrz poniżej.
Źródło: Iinstagram
-
Emotikony
-
Naklejki z datą, godziną, lokalizacją
-
Hashtagi i oznaczenia
Dodając hashtaga do Twojego Stories ułatwisz użytkownikom znalezienie go i zwiększysz zasięgi. Pamiętaj też, że wpisując “@” oraz nazwę użytkownika, możesz oznaczyć dowolną osobę na Twojej relacji, tak samo jak ktoś może oznaczyć Ciebie. Jest to przydatna funkcja szczególnie podczas współpracy z influencerami.
-
Udostępnienie czyjegoś posta
-
Link
Jeśli na swoim Instagramowym profilu zdobędziesz 10 tys. obserwatorów, odblokujesz opcję dodawania linków do swojej relacji, a wtedy już tylko jedno przesunięcie palcem będzie dzieliło użytkowników od przejścia na Twoją stronę.
Chcesz zyskać więcej przydatnych porad, które pomogą Ci stworzyć skuteczny profil na Instagramie? Zajrzyj do pozostałych wpisów na ten temat.