Sas Design to młoda i dynamicznie rozwijająca się agencja interaktywna, działająca wszędzie tam, gdzie jest Internet. :) Tworzymy dla szerokiej rzeszy klientów, bez względu na branżę, zawsze z równie wielkim zapałem i zaangażowaniem, dając z siebie 100% umiejętności. Jeśli chcesz nas poznać, zaproponować współpracę lub zamówić którąś z naszych usług, wpadnij do nas do biura lub zadzwoń. Wszystkie dane znajdziesz w zakładce kontakt lub po prawej stronie.
15 narzędzi od Google, które mogą Ci się przydać
Gigant z Mountain View, jak często nazywamy Google, ma na swoim koncie wiele aplikacji, rozszerzeń i programów pomagających w pracy, promowaniu swojego biznesu a także kilka dla rozrywki. Które narzędzia od Google znasz?
Podstrona “O nas”, czyli jak dobrze się przedstawiać.
Jednym z bardzo ważnych miejsc na Twojej stronie jest podstrona “o nas”. To właśnie na niej musisz przekonać potencjalnego klienta, że jesteś dla niego najlepszym wyborem. Przedstaw swoją firmę z najlepszej strony. Na każdej
Jak to jest z tym rokiem mobile?
Od kilku lat specjaliści od marketingu i świat mediów zapowiadają “rok mobile”. Waga telefonów i innych urządzeń mobilnych w życiu naszych potencjalnych klientów wciąż wzrasta. Czy możemy jednak mówić o nadejściu jego roku?
Jak zdobywać adresy pod mailing?
Skąd brać wartościowe i konwertujące adresy do bazy mailingowej czy newslettera? Najlepiej, aby były to osoby, które dobrowolnie i chętnie zapiszą się do Twojej bazy. Jak więc zachęcić potencjalnych klientów do zapisu do
Reklama telewizyjna vs reklama YouTube
Reklamy audiowizualne są łatwe w odbiorze, zapamiętywane i przyciągające uwagę. Reklamodawcy wydają majątki, aby emitować je w telewizji, Internecie czy w kinie. Gdzie lepiej się obecnie reklamować? Reklama telewizja czy reklama YouTube? Wideo
Jak wybrać gadżety reklamowe i upominki?
Każdy lubi dostawać prezenty, nawet te najmniejsze. Jeśli chcesz, aby Twój klient poczuł się wyjątkowo i zapamiętał Twoją markę, możesz przygotować dla niego jakiś użyteczny gadżet lub upominek. Mamy dla Ciebie kilka inspiracji.
Facebook prawdę Ci powie, czyli co powiedzą Ci statystyki.
Statystyki to podstawa w marketingu. Każdy marketer powinien opierać się na danych i kontrolować swoje działania w sieci. Na szczęście wiele narzędzi do marketingu udostępnia takie dane. Musimy jednak nauczyć się je odczytywać.
Jak prowadzić legalny e-mail marketing?
Polskie prawo chroni użytkowników poczt elektronicznych, przed otrzymywaniem niechcianych maili ofertowych. Zanim więc zaczniesz wysyłać mailing, lepiej zapoznaj się z przepisami prawnymi i Twoimi obowiązkami. Trzeba pamiętać o przynajmniej czterech podstawowych aspektach prawnych.
Czym różni się AdSense od AdWords?
Google prowadzi dwie usługi o podobnych nazwach, które, mimo jednego wspólnego systemu, służą różnym celom. Niektórzy nie znają tej różnicy, a inni nawet nie wiedzą o istnieniu AdSense. Możecie poznać go w tym wpisie.
Własny pracownik vs outsourcing działu
Do prowadzenia i rozwoju firmy potrzebnych jest wiele wyspecjalizowanych osób. Aby wygrać z konkurencją i nie poddać się biurokracji, musisz mieć dobrych specjalistów. Na niektóre z działów istnieją dwa rozwiązania: własny pracownik lub outsourcing działu.