Sas Design to młoda i dynamicznie rozwijająca się agencja interaktywna, działająca wszędzie tam, gdzie jest Internet. :) Tworzymy dla szerokiej rzeszy klientów, bez względu na branżę, zawsze z równie wielkim zapałem i zaangażowaniem, dając z siebie 100% umiejętności. Jeśli chcesz nas poznać, zaproponować współpracę lub zamówić którąś z naszych usług, wpadnij do nas do biura lub zadzwoń. Wszystkie dane znajdziesz w zakładce kontakt lub po prawej stronie.
Grupa docelowa – 5 błędów przez, które działasz nieskutecznie
Grupa docelowa to kwestia, w której łatwo o błąd, który może zniweczyć Twoje biznesowe plany. Jakich błędów nie popełniać, aby straty zamienić w zysk? Niezależnie od tego, w jakiej branży działasz, podstawą każdej
4 sposoby na ulepszenie formularza na stronie www
Poznaj dobre praktyki w zakresie formularza na stronie www, zoptymalizuj własny i zwiększ swoje szanse na pozyskanie istotnych informacji. Starasz się stworzyć dla swoich klientów najlepszą ofertę, proponujesz im konkurencyjne ceny oraz zapewniasz
Co powinna zawierać skuteczna strona główna?
Skuteczna strona główna powinna być zaprojektowana, w taki sposób, aby nie tylko przyciągać uwagę odbiorców na chwilę, ale zachęcać ich do zapoznania się z jej kluczową zawartością. Oprócz tego musi być skonstruowana tak,
Gify, jako narzędzie marki
Dzisiaj fajny i ciekawy temat – gify! Nie daj się jednak zwieść pozorom. Ten zazwyczaj zabawny content ma ogromną siłę w marketingu internetowym. Nie tylko bawi użytkowników, ale sprawnie przyciąga ich uwagę i
Błędy na stronie, które uniemożliwiają Ci bycie w czołówce
Nie tak dawno opublikowaliśmy artykuł, o tym, jak osiągnąć wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania. O tym możesz przeczytać tutaj. Dzisiaj opowiemy Ci trochę o błędach, które to uniemożliwiają, a jednocześnie są jednymi z najczęściej
Live chat – 5 korzyści
Live chat zyskuje coraz większą popularność. Czy podążasz za trendami, a Twoi odbiorcy mogą korzystać już z tej formy komunikacji? Z pewnością zależy Ci na tym, aby być zawsze o krok przed konkurencją.
USP, czyli unikatowa propozycja sprzedaży
Konkurencja w świecie internetu rośnie w zawrotnym tempie i wciąż musimy szukać nowych rozwiązań, aby wybić się z tłumu na powierzchnię. Dzięki USP będziemy w stanie wyróżnić nasz produkt lub usługę pośród innych
Wiadomości e-mail, które powinieneś wysłać przed świętami
Sprawdź, jakie wiadomości e-mail wysyłać jeszcze przed Bożym Narodzeniem, aby klienci pamiętali o Tobie podczas przygotowań i zakupowego szaleństwa. Reklamy w świątecznej odsłonie ruszyły już jakiś czas temu, a na sklepowych półkach bez
Funkcje sklepu internetowego, które warto mieć
Poznaj funkcje sklepu internetowego, które będą uśmiechem w stronę użytkowników, a tym samym pomogą Ci zrealizować założone cele sprzedażowe. Niektórzy powierzchownie twierdzą, że sprzedaż jest jedyną funkcją, jaką powinien spełniać sklep internetowy. Oczywiście
Skuteczna strona – 4 wskazówki
Masz już swoją stronę internetową, a może dopiero startujesz ze swoim e-biznesem? Bez względu na to, w którym miejscu aktualnie jesteś, dzisiaj przygotowaliśmy dla Ciebie zbiór sprawdzonych elementów, które powinny znaleźć się w