Blog

Inspiracje. Wiedza. Biznes.

Strona główna » BlogPage 10
reklamy na instagramie

Reklamy na Instagramie – praktyczne wskazówki

Badania udowodniły, że użytkownicy znacznie częściej reagują na reklamy na Instagramie niż na te na drugim serwisie Marka Zuckerberga. Chcesz zaangażować swoich klientów? Promuj swoją markę na Instagramie ;) Co musisz wiedzieć, zanim

Czytaj więcej
open rate

Co to jest wskaźnik Open Rate i jak go zwiększyć?

Zastanawiasz się, co musisz wziąć pod uwagę, oceniając czy Twoja kampania e-mailowa zakończyła się sukcesem? Open Rate to zdecydowanie jeden z tych wskaźników, którymi powinieneś się zainteresować. Open Rate – współczynnik otwarć Open

Czytaj więcej
usp

Sklep internetowy – jak pokonać konkurencję?

Masz własny sklep internetowy lub przygotowujesz się do jego założenia? Świetnie! Pewnie już wiesz, że musisz mieć coś, co sprawi, że wyróżnisz się na tle konkurencji i klienci będą chcieli wybrać akurat Twoją

Czytaj więcej
narzędzia google

Narzędzia Google, które musisz znać

Niezależnie od tego, czy w Twojej firmie to Ty zajmujesz się marketingiem internetowym, czy zatrudniasz marketera, powinieneś poznać możliwości, jakie oferują narzędzia Google. Możesz sam przekonać się o ich użyteczności i dzięki nim

Czytaj więcej
algorytm instagrama

Co ukrywa algorytm Instagrama?

Zastanawiasz się nad tym, jak działa algorytm Instagrama i co powinieneś zrobić, aby Twoje posty osiągały większe zasięgi? Czy sposób funkcjonowania algorytmu jest podobny do tego Facebook’owego, o którym pisaliśmy w poprzednim wpisie?

Czytaj więcej
algorytm facebooka

Co ukrywa algorytm Facebooka?

Algorytm Facebooka oraz algorytmy innych mediów społecznościowych decydują o tym, jakie treści ukazują się użytkownikom. Nie są one całkowicie jawne, a do tego, co jakiś czas są aktualizowane. Przedstawimy Ci dzisiaj sprawdzone wskazówki,

Czytaj więcej
użytkownicy opuszczają sklep internetowy

Jak zrobić zdjęcia produktów, które sprzedają?

Zdjęcia produktów motywują lub zniechęcają klientów do podjęcia decyzji zakupowej. Czym powinny charakteryzować się fotografie, które zachęcą ich do kupna Twojego produktu? Sklep internetowy z wątpliwej jakości zdjęciami produktów lub z ich całkowitym

Czytaj więcej

4 kroki, dzięki którym poznasz oczekiwania Twojego klienta

Poznając oczekiwania Twojego klienta zyskasz skarbnicę wiedzy, którą możesz efektywnie wykorzystać w sprzedaży. Może to znacznie skrócić drogę klienta do zakupu Twojego produktu. Zanim jednak do tego dojdzie, zatroszcz się o to, aby

Czytaj więcej
mobile marketing

Dlaczego musisz postawić na mobile marketing?

Mobile marketing to ani nie nowość, ani tymczasowy trend. To nurt, który na dobre się zadomowił, dostosowując się do oczekiwań współczesnych konsumentów. Zakupy, korzystanie z social mediów, wyszukiwanie informacji – to wszystko za

Czytaj więcej
fanpage na facebooku

Nieskuteczny fanpage – 5 błędów, których nie możesz popełniać

Zapewne zdążyłeś już zauważyć, że efektywne prowadzenie fanpage’a na Facebooku wymaga przemyślanej strategii. Sprawdź, czy nie popełniasz błędów, które sprawiają, że Twój nieskuteczny fanpage negatywnie wpływa na promocję Twojej marki. Szerzej opisaliśmy to

Czytaj więcej