Blog

Inspiracje. Wiedza. Biznes.

Strona główna » BlogPage 10
wiadomości e-mail

Wiadomości e-mail, które powinieneś wysłać przed świętami

Sprawdź, jakie wiadomości e-mail wysyłać jeszcze przed Bożym Narodzeniem, aby klienci pamiętali o Tobie podczas przygotowań i zakupowego szaleństwa. Reklamy w świątecznej odsłonie ruszyły już jakiś czas temu, a na sklepowych półkach bez

Czytaj więcej
FAQ

Funkcje sklepu internetowego, które warto mieć

Poznaj funkcje sklepu internetowego, które będą uśmiechem w stronę użytkowników, a tym samym pomogą Ci zrealizować założone cele sprzedażowe. Niektórzy powierzchownie twierdzą, że sprzedaż jest jedyną funkcją, jaką powinien spełniać sklep internetowy. Oczywiście

Czytaj więcej
skuteczna strona

Skuteczna strona – 4 wskazówki

Masz już swoją stronę internetową, a może dopiero startujesz ze swoim e-biznesem? Bez względu na to, w którym miejscu aktualnie jesteś, dzisiaj przygotowaliśmy dla Ciebie zbiór sprawdzonych elementów, które powinny znaleźć się w

Czytaj więcej
skuteczne treści

Jak tworzyć skuteczne treści?

Skuteczne treści to nie tylko takie, które są zoptymalizowane pod względem wyszukiwarki. Równie ważne jest tworzenie contentu, który przyciąga uwagę i podoba się użytkownikom. Zachowanie równowagi pomiędzy tymi działaniami wesprze pozycjonowanie Twojej strony

Czytaj więcej
mikromomenty

Jak wykorzystać mikromomenty, aby osiągnąć sukces?

Czym są mikromomenty? Jak je wykorzystać, wyprzedzając konkurencję? Poznaj działania, które podejmują użytkownicy smartfonów. Zdaje się, że od jakiegoś czasu zaczęliśmy żyć coraz szybciej. Staramy się efektywnie wykorzystać każdą chwilę, dążąc do szybkiej

Czytaj więcej
wysoka pozycja w wyszukiwarce

Wysoka pozycja w wyszukiwarce. Jak ją osiągnąć?

Zastanawiasz się, dlaczego ruch na Twojej witrynie nie jest taki, jak oczekiwałeś? Stworzyłeś ciekawą stronę zarówno wizualnie, jak i merytorycznie. Dzielisz się z odbiorcami użyteczną treścią, sprzedajesz fajne produkty lub oferujesz wyjątkowe usługi,

Czytaj więcej
skuteczna strona

Jak działa wpływ społeczny w e-marketingu?

Dzisiaj dowiesz się, jak wpływ społeczny funkcjonuje w obszarze e-marketingu? Dzięki znajomości kilku technik czerpanie korzyści z e-biznesu może być łatwiejsze. Poznaj reguły i działaj skutecznie! Reguła wzajemności Zgodnie z tą regułą, efektem

Czytaj więcej
rebranding

Kiedy zdecydować się na rebranding?

Rebranding to proces, którego zadaniem jest odświeżenie dotychczasowego wizerunku marki oraz dodanie Twojemu biznesowi nowej mocy napędowej. Jak wybrać odpowiedni moment na wprowadzenie zmian? O tym w dzisiejszym artykule. Poprzedni wpis poświęciliśmy identyfikacji

Czytaj więcej
identyfikacja wizualna marki

Identyfikacja wizualna marki – o tym musisz pamiętać

Pierwsze wrażenie oraz emocje, które powstają w trakcie stykania się z materiałami identyfikacyjnymi marki decydują o tym, czy klienci pragną zostać z nią w kontakcie i korzystać z jej produktów czy usług. Na

Czytaj więcej
video marketing

Video marketing – 5 cennych wskazówek

Video marketing to obecnie jedno z najpopularniejszych form angażowania konsumentów. Marki promujące się w sieci coraz częściej skłaniają się ku filmom, które są dla odbiorców atrakcyjniejsze od treści tekstowych. My, jako twórcy treści

Czytaj więcej