Blog

Inspiracje. Wiedza. Biznes.

Strona główna » BlogPage 11
naming marki

Naming marki – czego nie należy robić?

Naming marki przysparza wielu sporych kłopotów. Nazwa marki to Twój znak rozpoznawczy, dlatego tworząc ją, pamiętaj, aby wystrzegać się niektórych praktyk. Jakich? O tym w naszym dzisiejszym artykule. Zanim dowiesz się, jakich merytorycznych

Czytaj więcej
kluczowe wskaźniki

Kluczowe wskaźniki w social mediach

Kampania marketingowa w mediach społecznościowych to wieloetapowe przedsięwzięcie. Jej planowanie nie może odbyć się bez określenia konkretnych celów, jednak mierzenie jej skuteczności jest często dość problematyczne i niezbędne są do tego kluczowe wskaźniki.

Czytaj więcej
influencerzy

Influencerzy – celebryta, bloger czy lider?

Influencerzy są integralną częścią social mediów. Dzielą się swoją wiedzą, mówią o swoich zainteresowaniach, a także promują własną osobę. Dzisiaj poznasz podział influencerów, który ułatwi Ci podjęcie współpracy z jednym z nich. Marketingowi

Czytaj więcej
zaufanie e-klientów

5 porad, które sprawią, że zbudujesz zaufanie e-klientów

Wzrost sprzedaży w sklepie internetowym uzależniony jest od wielu czynników. Zaufanie e-klientów to jeden z kluczowych aspektów. Aby je zbudować, musisz poświęcić sporo uwagi swoim odbiorcom, a tym samym stosować się do kilku

Czytaj więcej
influencerzy

Influencer marketing – jak się do tego zabrać?

Influencer marketing to ostatnio gorący temat. Coraz więcej firm decyduje się na współpracę z influencerami, ponieważ niesie to za sobą wartościowe efekty. Wpływowe osoby prezentują markowe produkty, wpływając tym samym na wybory konsumenckie

Czytaj więcej
influencer marketing

Współpraca z micro-influencerem – czy warto?

Uwzględnienie współpracy z micro-influencerem w strategii marketingowej może przynieść markom wiele korzyści. To za sprawą ciągłego rozwoju portali społecznościowych oraz blogosfery twórcy treści zyskali ogromne znaczenie i dysponują umiejętnością wpływania na użytkowników. Influencerzy… Na

Czytaj więcej
algorytm instagrama

Instagram Stories – jak używać ich w biznesie

Jak korzystać z Instagram Stories? Jaką treść udostępniać użytkownikom, aby Twoja firma czerpała korzyści z promocji za pośrednictwem tego kanału komunikacji? Przekonaj się o potencjale Instagram Stories! Instagram skupia wokół siebie zaangażowaną społeczność,

Czytaj więcej
portale społecznościowe

Portale społecznościowe w marketingu – które wybrać?

Internet jako świetne źródło przepływu informacji daje nam możliwość promowania i budowania wizerunku on-line. Takie portale społecznościowe, jak Facebook czy Instagram dawno przestały służyć jedynie rozrywce. Wybór odpowiednich kanałów jest kluczowym elementem e-marketingu. Jakie

Czytaj więcej
opisy produktów

Jak tworzyć opisy produktów, które zwiększą sprzedaż?

Google docenia unikalne opisy produktów w sklepach internetowych. O czym należy pamiętać podczas ich tworzenia? Tego dowiesz się z dzisiejszego wpisu. Z roku na rok w branży e-commerce pojawiają się nowe sklepy internetowe.

Czytaj więcej
temat mailingu

Temat mailingu – jak zwiększyć siłę newslettera?

Niewłaściwy i nieciekawy temat mailingu może skutkować utratą sporej części czytelników Twoich wiadomości. Przemyślany komunikat lepiej konwertuje, dlatego przeczytaj nasze porady, które przełożą się na Twój sukces. Aby dostosować skuteczny temat mailingu, Twoim

Czytaj więcej