Sas Design to młoda i dynamicznie rozwijająca się agencja interaktywna, działająca wszędzie tam, gdzie jest Internet. :) Tworzymy dla szerokiej rzeszy klientów, bez względu na branżę, zawsze z równie wielkim zapałem i zaangażowaniem, dając z siebie 100% umiejętności. Jeśli chcesz nas poznać, zaproponować współpracę lub zamówić którąś z naszych usług, wpadnij do nas do biura lub zadzwoń. Wszystkie dane znajdziesz w zakładce kontakt lub po prawej stronie.
Klauzule niedozwolone. Jak ochronić przed nimi e-sklep?
Posiadasz sklep internetowy lub planujesz jego założenie? Nie zapomnij o przygotowaniu zgodnego z prawem regulaminu. Sprawdź, jak postępować, aby klauzule niedozwolone nie pojawiły się w Twoim e-sklepie. Może Cię również zainteresować nasz wpis
Zwroty w sklepie internetowym – jak przekuć je w sprzedaż i zadowolenie klienta?
Prowadzisz sklep internetowy i zwroty towarów nie są Ci obce? Przekonaj się, że nie muszą one działać na Twoją niekorzyść. Sprawdź, jak możesz zyskać na zwrotach. Polityka e-zwrotów jest istotnym aspektem dla doświadczonych
Działasz w e-commerce? Wysyłaj newsletter do Twoich klientów!
O newsletterach pisaliśmy już wiele razy, ponieważ mailing to jedna z najtańszych form docierania do klientów, a jednocześnie świetne narzędzie promocji w branży e-commerce. Dlatego dzisiaj także się nad nim pochylimy :) Nasze
Newsletter. Jak zachęcić do niego klientów?
Masz pomysł na świetny newsletter, ale Twoi adresaci nie są gotowi na to, by zostawić dane kontaktowe w Twoich rękach? Z tego wpisu dowiesz się co zrobić by klienci e-sklepów chętniej korzystali z
Emoji w marketingu internetowym. Czy to dobry wybór?
Emoji stały się w ostatnich latach bardzo popularne. Czy powinny być częścią strategii komunikacji w Twojej firmie? A może Twoja firma już zaprzyjaźniła się z kolorowymi symbolami? Pokochaliśmy emoji, dlatego korzystamy z nich
Wiadomości jakie powinieneś wysyłać do swoich klientów cz.2
Witamy w drugiej części wpisu o e-mail marketingu. Dziś kolejna dawka wiadomości jakie powinieneś wysyłać do swoich klientów! W poprzednim tygodniu przedstawiliśmy Ci cztery rodzaje wiadomości, jakie powinny trafić do Twoich odbiorców. Dzisiaj
10 pomysłów na dobry newsletter
Newsletter uważany jest za jeden z najskuteczniejszych kanałów komunikacji z klientem. Dlatego tak istotna jest dobrze zaplanowana kampania, która przyczyni się do wzrostu zysków Twojej firmy. Oto 10 zasad, które pomogą Ci stworzyć
Wiadomości jakie powinieneś wysyłać do swoich klientów cz.1
E-mail marketing żyje i ma się dobrze! Jeżeli myślisz, że nikt już nie czyta maili, to jesteś w błędzie. Dziś dowiesz się o tym, jakie treści powinieneś wysyłać do swoich odbiorców. Sztuka E-mail
Jak tworzyć treści dla różnych generacji
Każde pokolenie rządzi się własnymi prawami. To samo tyczy się treści, które ze względu na wiek odbiorców są różnie przyjmowane. Dziś dowiesz się jak tworzyć treści dla różnych generacji! Social media pękają od
Co zrobić aby użytkownicy zainteresowali się Twoimi postami?
Wiele firm działając na Facebooku, zastanawia się co zrobić, aby więcej osób zainteresowało się ich postami. Dziś poznasz kilka wskazówek, które pomogą rozwiązać ten problem. Przeciętny odbiorca potrzebują dosłownie sekundy, aby ocenić czy