Sas Design to młoda i dynamicznie rozwijająca się agencja interaktywna, działająca wszędzie tam, gdzie jest Internet. :) Tworzymy dla szerokiej rzeszy klientów, bez względu na branżę, zawsze z równie wielkim zapałem i zaangażowaniem, dając z siebie 100% umiejętności. Jeśli chcesz nas poznać, zaproponować współpracę lub zamówić którąś z naszych usług, wpadnij do nas do biura lub zadzwoń. Wszystkie dane znajdziesz w zakładce kontakt lub po prawej stronie.
Zasady zwrotów i reklamacji w sklepie internetowym
Jeśli posiadasz sklep internetowy zasady zwrotów i reklamacji powinny być Ci znane. Jeśli jednak gubisz się w natłoku obowiązków – ten wpis jest dla Ciebie! Postanowiliśmy zebrać w jednym miejscu najważniejsze kwestie, z
Dostawy w sklepie internetowym. Którą opcję wybrać?
Prowadząc sklep internetowy, musimy wybrać najkorzystniejszą formę dostawy zamówionych przez klientów towarów. Chcesz być usatysfakcjonowany ofertą firmy i jednocześnie zapewnić zadowolenie klientów? Koniecznie przeczytaj ten post. Może Cię również zainteresować nasz wpis o
Obowiązki sprzedawcy internetowego
Zakładasz sklep internetowy i chcesz się dowiedzieć, jakie są obowiązki sprzedawcy? Przeczytaj dzisiejszy wpis i zyskaj przydatną wiedzę. Chyba nikogo nie trzeba przekonywać, że sklepy internetowe są coraz bardziej popularne? To motywuje przedsiębiorców
Klauzule niedozwolone. Jak ochronić przed nimi e-sklep?
Posiadasz sklep internetowy lub planujesz jego założenie? Nie zapomnij o przygotowaniu zgodnego z prawem regulaminu. Sprawdź, jak postępować, aby klauzule niedozwolone nie pojawiły się w Twoim e-sklepie. Może Cię również zainteresować nasz wpis
Zwroty w sklepie internetowym – jak przekuć je w sprzedaż i zadowolenie klienta?
Prowadzisz sklep internetowy i zwroty towarów nie są Ci obce? Przekonaj się, że nie muszą one działać na Twoją niekorzyść. Sprawdź, jak możesz zyskać na zwrotach. Polityka e-zwrotów jest istotnym aspektem dla doświadczonych
Działasz w e-commerce? Wysyłaj newsletter do Twoich klientów!
O newsletterach pisaliśmy już wiele razy, ponieważ mailing to jedna z najtańszych form docierania do klientów, a jednocześnie świetne narzędzie promocji w branży e-commerce. Dlatego dzisiaj także się nad nim pochylimy :) Nasze
Newsletter. Jak zachęcić do niego klientów?
Masz pomysł na świetny newsletter, ale Twoi adresaci nie są gotowi na to, by zostawić dane kontaktowe w Twoich rękach? Z tego wpisu dowiesz się co zrobić by klienci e-sklepów chętniej korzystali z
Emoji w marketingu internetowym. Czy to dobry wybór?
Emoji stały się w ostatnich latach bardzo popularne. Czy powinny być częścią strategii komunikacji w Twojej firmie? A może Twoja firma już zaprzyjaźniła się z kolorowymi symbolami? Pokochaliśmy emoji, dlatego korzystamy z nich
Wiadomości jakie powinieneś wysyłać do swoich klientów cz.2
Witamy w drugiej części wpisu o e-mail marketingu. Dziś kolejna dawka wiadomości jakie powinieneś wysyłać do swoich klientów! W poprzednim tygodniu przedstawiliśmy Ci cztery rodzaje wiadomości, jakie powinny trafić do Twoich odbiorców. Dzisiaj
10 pomysłów na dobry newsletter
Newsletter uważany jest za jeden z najskuteczniejszych kanałów komunikacji z klientem. Dlatego tak istotna jest dobrze zaplanowana kampania, która przyczyni się do wzrostu zysków Twojej firmy. Oto 10 zasad, które pomogą Ci stworzyć