Sas Design to młoda i dynamicznie rozwijająca się agencja interaktywna, działająca wszędzie tam, gdzie jest Internet. :) Tworzymy dla szerokiej rzeszy klientów, bez względu na branżę, zawsze z równie wielkim zapałem i zaangażowaniem, dając z siebie 100% umiejętności. Jeśli chcesz nas poznać, zaproponować współpracę lub zamówić którąś z naszych usług, wpadnij do nas do biura lub zadzwoń. Wszystkie dane znajdziesz w zakładce kontakt lub po prawej stronie.
Jak prowadzić skuteczny blog firmowy
Jednym z narzędzi content marketingu są blogi firmowe. Pisać może je praktycznie każda firma, która zna się na tym, co robi. Nie każdy jednak zna się na pisaniu, dlatego podpowiadamy, jak to robić.
Świąteczne Kampanie Reklamowe 2015
Blogowym Świątecznym zwyczajem, nadszedł czas na podsumowanie tegorocznych reklam Świątecznych. W tym roku po sieci krążyło sporo prawdziwych perełek. Oparte na tym, co w święta powinno liczyć się najbardziej: rodzinie, radości, pojednaniu. Sprawdźcie je!
Materiały identyfikacyjne – jakie i dlaczego?
Dajesz klientom oferty i umowy? Tworzysz prezentacje? A może wysyłasz często pisma firmowe pocztą tradycyjną? Powinieneś zadbać, aby wszystko było wysyłane na materiałach z logo, które dodadzą firmie profesjonalnego wyglądu i wzbudzą zaufanie.
CTA – 5 praktycznych wskazówek
Button CTA ma pomagać przedsiębiorcom w osiąganiu konwersji na stronie internetowej. To jeden z ważniejszych elementów na stronie. Przedstawiamy 5 praktycznych porad, w jaki sposób stworzyć dobre wezwanie do działania, które będzie przynosiło Ci zyski.
Jak sprzedaje Facebook – prawdziwe historie
Facebook traktowany jest często niedbale, ponieważ niektórzy myślą, że nie przekłada się na sprzedaż. Jako pracownik branży, ale i klient różnych firm, przedstawię kilka sytuacji, w których to właśnie Facebook przekonał mnie do zakupu.
Dropshipping – prawdy i mity
Przygotowując dla Was ten wpis przekopałam się przez wiele forów, grup facebookowych, odbyłam kilka fascynujących rozmów z ludźmi, którzy zjedli zęby na dropshippingu. Nie zawsze jest kolorowo, a przepisy nam nie ułatwiają sprawy.
Czym jest ROI i jak mierzyć skuteczność działań marketingowych?
Wielu naszych klientów zleca nam prowadzenie działań lub wykonuje je samodzielnie, nie wiedząc jak sprawdzić ich skuteczność. Działania marketingowe bez analityki i mierzenia zysku są niewiele warte, postanowiliśmy Ci trochę o tym opowiedzieć.
Instagram – nowe możliwości reklam
O tym, że na Instagramie pojawi się możliwość reklamowania, huczało w sieci od dłuższego czasu. I stało się. Z końcem września, wśród setek tysięcy zdjęć zaczęły pojawiać się te z niewielkim napisem: sponsorowane.
15 narzędzi od Google, które mogą Ci się przydać
Gigant z Mountain View, jak często nazywamy Google, ma na swoim koncie wiele aplikacji, rozszerzeń i programów pomagających w pracy, promowaniu swojego biznesu a także kilka dla rozrywki. Które narzędzia od Google znasz?
Podstrona “O nas”, czyli jak dobrze się przedstawiać.
Jednym z bardzo ważnych miejsc na Twojej stronie jest podstrona “o nas”. To właśnie na niej musisz przekonać potencjalnego klienta, że jesteś dla niego najlepszym wyborem. Przedstaw swoją firmę z najlepszej strony. Na każdej