Sas Design to młoda i dynamicznie rozwijająca się agencja interaktywna, działająca wszędzie tam, gdzie jest Internet. :) Tworzymy dla szerokiej rzeszy klientów, bez względu na branżę, zawsze z równie wielkim zapałem i zaangażowaniem, dając z siebie 100% umiejętności. Jeśli chcesz nas poznać, zaproponować współpracę lub zamówić którąś z naszych usług, wpadnij do nas do biura lub zadzwoń. Wszystkie dane znajdziesz w zakładce kontakt lub po prawej stronie.
Świąteczne Kampanie Reklamowe 2015
Blogowym Świątecznym zwyczajem, nadszedł czas na podsumowanie tegorocznych reklam Świątecznych. W tym roku po sieci krążyło sporo prawdziwych perełek. Oparte na tym, co w święta powinno liczyć się najbardziej: rodzinie, radości, pojednaniu. Sprawdźcie je!
Materiały identyfikacyjne – jakie i dlaczego?
Dajesz klientom oferty i umowy? Tworzysz prezentacje? A może wysyłasz często pisma firmowe pocztą tradycyjną? Powinieneś zadbać, aby wszystko było wysyłane na materiałach z logo, które dodadzą firmie profesjonalnego wyglądu i wzbudzą zaufanie.
CTA – 5 praktycznych wskazówek
Button CTA ma pomagać przedsiębiorcom w osiąganiu konwersji na stronie internetowej. To jeden z ważniejszych elementów na stronie. Przedstawiamy 5 praktycznych porad, w jaki sposób stworzyć dobre wezwanie do działania, które będzie przynosiło Ci zyski.
Jak sprzedaje Facebook – prawdziwe historie
Facebook traktowany jest często niedbale, ponieważ niektórzy myślą, że nie przekłada się na sprzedaż. Jako pracownik branży, ale i klient różnych firm, przedstawię kilka sytuacji, w których to właśnie Facebook przekonał mnie do zakupu.
Dropshipping – prawdy i mity
Przygotowując dla Was ten wpis przekopałam się przez wiele forów, grup facebookowych, odbyłam kilka fascynujących rozmów z ludźmi, którzy zjedli zęby na dropshippingu. Nie zawsze jest kolorowo, a przepisy nam nie ułatwiają sprawy.
Czym jest ROI i jak mierzyć skuteczność działań marketingowych?
Wielu naszych klientów zleca nam prowadzenie działań lub wykonuje je samodzielnie, nie wiedząc jak sprawdzić ich skuteczność. Działania marketingowe bez analityki i mierzenia zysku są niewiele warte, postanowiliśmy Ci trochę o tym opowiedzieć.
Instagram – nowe możliwości reklam
O tym, że na Instagramie pojawi się możliwość reklamowania, huczało w sieci od dłuższego czasu. I stało się. Z końcem września, wśród setek tysięcy zdjęć zaczęły pojawiać się te z niewielkim napisem: sponsorowane.
15 narzędzi od Google, które mogą Ci się przydać
Gigant z Mountain View, jak często nazywamy Google, ma na swoim koncie wiele aplikacji, rozszerzeń i programów pomagających w pracy, promowaniu swojego biznesu a także kilka dla rozrywki. Które narzędzia od Google znasz?
Podstrona “O nas”, czyli jak dobrze się przedstawiać.
Jednym z bardzo ważnych miejsc na Twojej stronie jest podstrona “o nas”. To właśnie na niej musisz przekonać potencjalnego klienta, że jesteś dla niego najlepszym wyborem. Przedstaw swoją firmę z najlepszej strony. Na każdej
Jak to jest z tym rokiem mobile?
Od kilku lat specjaliści od marketingu i świat mediów zapowiadają “rok mobile”. Waga telefonów i innych urządzeń mobilnych w życiu naszych potencjalnych klientów wciąż wzrasta. Czy możemy jednak mówić o nadejściu jego roku?