Sas Design to młoda i dynamicznie rozwijająca się agencja interaktywna, działająca wszędzie tam, gdzie jest Internet. :) Tworzymy dla szerokiej rzeszy klientów, bez względu na branżę, zawsze z równie wielkim zapałem i zaangażowaniem, dając z siebie 100% umiejętności. Jeśli chcesz nas poznać, zaproponować współpracę lub zamówić którąś z naszych usług, wpadnij do nas do biura lub zadzwoń. Wszystkie dane znajdziesz w zakładce kontakt lub po prawej stronie.
Jak stworzyć ciekawe Instagram Stories?
Profil firmowy na Instagramie stworzony? Zaczynasz docierać do potencjalnych klientów, ale brak Ci pomysłów na interesujący content? Dzisiaj powiem Ci, jak stworzyć ciekawe Instagram Stories, które pomoże zdobyć sympatie użytkowników tego serwisu. Mamy
Aktualne wymiary grafik w mediach społecznościowych
Ten wpis nieco różni się od pozostałych, jednak będzie dla Ciebie niezwykle przydatny, jeśli głowisz się nad tym, jakie są wymiary grafik w social mediach. Postanowiłam zgromadzić wszystkie informacje w jednym miejscu, tak
Wyróżnij się! Najlepsze narzędzia do Instagrama
Zastanawiasz się, jak zdobyć followersów na Instagramie? Powiem szczerze – sprawa nie jest prosta, bo wymaga czasu oraz zaangażowania. Pewne jest jedno – musisz się wyróżnić! Tak, aby Twoje posty przyciągały wzrok użytkowników
Przydatne narzędzia content marketingu
Marketing treści to szeroka dziedzina, w której jedynym ograniczeniem jest nasza wyobraźnia. Tworzenie tekstów, grafik czy materiałów wideo jest kreatywnym, ale i czasochłonnym przedsięwzięciem — możesz mi wierzyć, jako agencja interaktywna zajmujemy się
Hashtagi na Facebooku – czy to ma sens?
O hashtagach już pisaliśmy i to dość dawno. Statystyki pokazują nam jednak, że ten wpis okazał się dla Was bardzo przydatny. Często do niego zaglądacie i czerpiecie wiedzę w kwestii hashtagów, która mam
Projektowanie strony www – sprawdzone porady
Twój biznes wkracza na wyższy poziom i w końcu zaczniesz pozyskiwać klientów online? Super – ale czy masz już stronę, która zadowoli Ciebie oraz Twoich potencjalnych klientów? Jako właściciel marki raczej nie wystarczy
Algorytm Facebooka 2018. Najważniejsze zmiany w skrócie
Jeśli komunikujesz się ze swoimi klientami za pośrednictwem serwisu Marcka Zuckerberga, z pewnością zauważyłeś, że od jakiegoś czasu docierasz do mniejszego grona osób, a co się z tym wiąże, zdobywasz mniej polubień, komentarzy
Jak zbudować listę mailingową?
Pewnie już wielokrotnie słyszałeś, że e-mail marketing jest jednym z najskuteczniejszych narzędzi marek. Może Ci się jednak wydawać, że to stwierdzenie jest już nieaktualne w erze mediów społecznościowych. Jeśli tak – jesteś w
Social media w e-commerce – jakie posty dodawać? cz.2
Ostatnio na naszym blogu pojawił się pierwszy post z serii Social media w e-commerce – jakie posty dodawać? Jeśli go przeoczyłeś – warto do niego zajrzeć. Dzisiaj natomiast nadeszła pora na kolejną dawkę inspiracji.
Social media w e-commerce – jakie posty dodawać?
Tworzenie treści w mediach społecznościowych to jedno z tych zadań, które z początku wydają się niezwykle proste. Kiedy nadchodzi czas publikacji, zaczynają się wątpliwości, a nawet zupełny brak pomysłów. Dlatego przygotowaliśmy dla Ciebie