Blog

Inspiracje. Wiedza. Biznes.

Strona główna » BlogPage 16

Remarketing, czyli reklama śledząca

Niektórym osobom zdarza się przełożyć coś na jutro i następnego dnia o tym zapomnieć. Właściciele firm powinni znać sposób, aby takim prawie zdecydowanym klientom przypomnieć o swojej ofercie. Do tego właśnie służy remerketing.

Czytaj więcej

CMS vs Wizytówka Internetowa

Kiedy zamawiasz w agencji interaktywnej stronę  dla swojej firmy, możesz usłyszeć pytanie: CMS czy wizytówka? Każde z tych rozwiązań ma swoje plusy i minusy, ale które z nich będzie lepsze dla Twojej witryny?

Czytaj więcej

Dlaczego Content został Królem?

Na wielu stronach, można przeczytać „Content is the King”. Czym jest Content i dlaczego został królem? To treść dobrej jakości, którą zainteresują się odbiorcy. Okrzyknięto go królem, bo jest obecnie najskuteczniejszą formą marketingu.

Czytaj więcej

Plusy i minusy prowadzenia sklepu na abonament

Jeśli czytasz ten artykuł, prawdopodobnie podjąłeś już decyzję o założeniu własnego sklepu Internetowego i jak każdy początkujący w branży, przeprowadzasz „research” w sieci. Jedną z możliwych opcji jest sklep WWW, oparty na abonamencie.

Czytaj więcej

Testy A/B, czyli co wolą użytkownicy

Skuteczne działania marketingowe często opierają się na znajomości preferencji konsumenta. Marketingowcy próbują sprawdzić, jakie treści czy grafiki są lepsze. Z pomocą przychodzą testy A/B, które porównują różne rozwiązania i pozwalają ocenić ich skuteczność.

Czytaj więcej

Jak dobrze korzystać z #hashtagów na Facebooku?

Hashtagi na Facebooku wprowadzono rok temu, niestety nadal w porównaniu do tych na Twitterze, są one słabo rozpowszechnione. Internauci coraz częściej z nich korzystają, jednak wciąż nieumiejętnie. Jak ich używać, aby były skuteczne?

Czytaj więcej

Inbound vs outbound. Który marketing skuteczniejszy?

Wraz z rozwojem Internetu powstał inbound marketing. To strategia marketingowa, unikająca bezpośredniego wpływu na klienta. Stał się on konkurencją dla outboundu, który oddziałuje w sposób bezpośredni, odrywając odbiorcę od wykonywanej przez niego czynności.

Czytaj więcej

Jak wybrać leadera spośród agencji interaktywnych?

Jak wybrać agencję najlepiej dostosowaną do potrzeb firmy? Wybór może okazać się szczególnie trudny, jeśli nie wiesz na co zwrócić uwagę. Ważni są ludzie tworzący firmę, ich doświadczenie w branży, jakość wykonania prac,

Czytaj więcej

Najlepsze portale do promowania firmy

Promowanie własnej firmy w Internecie nie jest tak trudne, jak mogłoby się wydawać. Na podstawową i efektywną promocję wcale nie musimy wydawać sporo pieniędzy, a jedynie poświęcić swój czas. Poniżej zawarłem kilka wskazówek,

Czytaj więcej