Blog

Inspiracje. Wiedza. Biznes.

Strona główna » BlogPage 16

Tag Manager – narzędzie wspomagające e-marketing.

Jeśli chcesz być marketingowcem bardziej samodzielnym w mierzeniu konwersji reklam, instalowaniu na stronę Google Analytics, czy innych narzędzi współczesnego on-line marketingu, polecam zapoznać się z Google Tag Menager’em. Ułatw sobie pracę w e-marketingu! Zadziwia mnie

Czytaj więcej

„W Internecie” nie oznacza „za darmo”, czyli prawo autorskie w sieci

Korzystanie ze zdjęć pobranych z Internetu jest bardzo popularne. Wiele osób nie wie, że takie praktyki nie są do końca zgodne z prawem. Większość utworów, w tym grafik chronionych jest przez prawo autorskie.

Czytaj więcej

E-merchandising. Zwiększ sprzedaż w e-sklepie – cz. 2

Mechandising w sklepie internetowym może mieć wiele postaci. Sprzedawcy mogą wyeksponować najlepsze towary i ich korzystne cechy, aby zachęcić użytkowników do większych zakupów. Nawet niewielka zmiana i kilka dodatkowych funkcjonalności mogą zwiększyć Twoją sprzedaż.

Czytaj więcej

Konkurs na Facebooku

Konkurs na Facebooku to jeden z najlepszych sposobów na zwiększanie zaangażowania fanów. W jaki sposób zorganizować dobry konkurs, który spodoba się Twoim obecnym Fanom, pomoże Ci rozpromować Twoją markę i zdobyć nowych klientów? Wiele

Czytaj więcej

Szablony vs własny projekt graficzny

Przy tworzeniu strony można skorzystać z szablonów przeznaczonych do ogólnego użytku lub stworzyć własną grafikę dopasowaną do firmy. Szablony są zazwyczaj tańsze, natomiast indywidualna grafika bardziej dopasowana. Na które rozwiązanie postawić tworząc witrynę?

Czytaj więcej

Klauzule niedozwolone, czyli czego w regulaminie napisać nie wolno

Czasem zdarza się, że w regulaminach pojawiają się punkty, które nie do końca są zgodne z prawem. Czego nie powinno się pisać w umowie oraz jaka kara może grozić za wpisanie nieodpowiednich postanowień?

Czytaj więcej

Marketing szeptany

Każdy chce, aby o jego firmie mówiono dużo i dobrze. Marketingowcy znaleźli sposoby zwiększania ilości opinii o danym produkcie czy firmie w Internecie. Jakie istnieją sposoby na uzyskanie rozgłosu wśród klientów w sieci? Większość

Czytaj więcej

AdWords vs SEO

AdWords i SEO często uważane są za swoje przeciwieństwa lub mylone ze sobą. Faktem jest, że niektórzy przypisują skuteczność tylko jednej z tych metod, lekcoważąc drugą. Postanowiliśmy ocenić czy któreś rozwiązanie jest lepsze.

Czytaj więcej

Z ABI prościej, czyli nowa ochrona danych osobowych.

W styczniu 2015 roku, weszła w życie nowelizacja ustawy o ochronie danych osobowych. Zmiana pozwala na powołanie i zgłoszenie ABI, odpowiedzialnego za ochronę danych osobowych, dzięki czemu nie trzeba już rejestrować ich w GIODO.

Czytaj więcej